Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:oikeastaan se ei koskaan normalisoitunut, jos en muistuta itseeni että pitää syödä suht säännöllisin väliajoin, voin olla päivän-pari syömättä mitään ja sitten iskeekin hullu nälkä...
ja nytkin vaikka syön noin 1100 kaloria päivässä, siis jo alle terkan suosituksen, olen kokoajan aikeissa vähentää "ihan vähän" ja muutamia 900-1000 kalorin päiviä on ollut... ja vieläkin omatunto alkaa soimata jos olo on "liian" täysi, siis vaikka olisi syönyt ihan niinkuin pitääkin
Ihan ku mulla...
Mies mua patistaa onneks syömään ja laittaa ruoan valmiiksi lautaselle tms. että syön kun muuten jäisi. Ja jos tulee täysi olo niin se tuntuu pahalta. Lopetan syömisen aina hyvissä ajoin etten ehtisi tuntemaan sitä oloa.
Mä saan aina petrattua viikkoa ennen ja jälkeen kalorini sinne n.1200 asti kun on ravitsemusterapeutille aika mut sit repsahdan taas entiseen. Tänään oon saanut jo 600kcal syötyä ja jos vielä syön iltapalaa (mitä ei yhtään tee mieli) niin alan olla aika lähellä 800kcal joka on jo hyvin mun "historiallani"Viel ku pystyis pitämään kiinni tästä.
se on helvetin vaikeaa pitää kiinni, on niin pirun helppoa lipsua ja keventää vähän sieltä ja täältä, ja sitten vielä jostain, ja vielä jättää jonkun suupalan väliin, ei ole nälkä, pian sitä syödäänkin huimat 400-500 kaloria per päivä :/