[QUOTE="työssäkäyvä äiti";25987716]Etpä yleistä, et. Ihan turha urputtaa mulle, kun et tunne mua yhtään. Se, että teen töitä 3 päivänä viikossa ei todellakaan estä mua huomaamasta lapseni kehitysvaiheita

Samalla kuitenkin pysyn mukana urakehityksessäni (ENKÄ tuo töitä kotiin, vaan ne jää sinne, kun se olis varmaan sun seuraava marmatuksen aihe...

) ja tienaan sievoisen summan rahaa lapseni turvaksi. Nautin elämästä, jaksan touhuta lapseni kanssa ihan eri tavalla kuin silloin, kun olin kaiket päivät hänen kanssaan kotonaan ja ainoa aivotyöni oli aamulla miettiessäni päivän ruokalistaa...

Samalla annan lapselleni hienon roolimallin siitä, että myös naiset voi onnistua työelämässä ihan siinä missä miehetkin ja myös naisilla voi olla sellaiset tulot, ettei tarvitse olla riippuvaisia miehistä...[/QUOTE]
En yleistä, enkä myöskään marmata. Kerron vain oman kokemukseni asiasta,ja siitä mitä olen ympärilläni nähnyt- siihen kai minullakin on tällä palstalla oikeus?
Aika agressiivinen tapa sinulla ilmaista itseäsi. Miksi koet jonkun toisen mielipiteet niin uhkaavina?
Jokainen tekee valintansa ja joutuu elämään valintojensa kanssa. Mutta älä piilota valintojasi tuollaisten tekosyiden taakse, vaan ole rehellinen itsellesi.
Itse olen valintani tehnyt sillä perusteella mikä minulle merkitsee, ja se on, että lapsistani kasvaa tasapainoisia ihmisiä, ja voin kokea tulevaisuudessa, että annoin kaikkeni sille, että niin voi käydä, ja annoin myösmahdollisimman paljon aikaani elämästäni heille. En halua maata kuolinvuoteella syyllisyydessä, että en viettänyt lasteni kanssa tarpeeksi aikaa.
Toisille merkkaa elämässä ENITEN omien lasten kasvatus, ja ovat valmiita jättämään oman työnsä vaikka vuosiksi/ kymmeniksi vuosiksi lastensa takia. Tuskin siinä silti antaa huonoa roolimallia naisen elämästä!! Toisille näköjään merkkaa "sievoisten summien tienaaminen" ja feministin roolimallin opettaminen lapsille. Luuletko oikeasti että pieni lapsi pohtii mielessään, että hyvä että tuo äitini käy töissä ettei tarvitse olla riippuvainen isästä.??Lähinnä luulen että se pieni ihminen kaipaa äitiään siellä hoidossa ollessaan...