kuinka paljon maksatte lapsen talvikengistä maximissaan/lapsi?

• Viestiketjun aloittaja hintatietoinen
  • Ensimmäinen viesti
riippuu ihan kengistä! mutta noi vikingin goret ajattelin prismasta neidille hakea eli ne tias olla 60e. kuomat meillä on vpakkasia varten tuolal..lähes käyttämättömät. ja sit varmaan tulee ostettua jotkut "paremmat" kengät..mutta jos ne sitten vasta joulun jälkeen alesta!

minä
Ostin pax-merkkiset kengät, hintaa oli 30-40e, en muista.
Kuomat on varmaan kans tulossa, et kaikkiaan sen 60-70e /lapsi (+ tyttö tarvitsee varmaan lämpökumisaappaat, eli siitä sit sen 40e lisää hintaa..)

pikku-toukka
Vikingin goret ostin, 55e maksoivat, tosin nyt siellä kaupassa loppuunmyynti ja alle 50e olisivat olleet nyt. Maksimissaan ehkä 70-80 voisin maksaa laadukkaista lasten talvikengistä!

vieras
Niin paljon kuin tarvis jotta saan lapselleni hyvät, mukavat ja mieluisat kengät jalkaan.
En mä itsekkään hintalapun perusteella itselleni kenkiä osta vaan mukavuuden ja ulkonäön

No,huhhuh!!!Kylläpä kalliita kenkiä ostatte yhdeksi talveksi!! :eek:
No,onneks mä en oo noin vaativa,vaan kelpaa halvemmatkin.No,nyt onneks sain ilmaseks,niinkuin kerroin jo.Mutta,jos itse ostaisin,niin en oikeesti raaskis laittaa yhdelle talvelle jotain 50-100?.
No,toki ymmärrän niitä,joilla useempi lapsi ja saa käytettyy toisellakin samat kengät.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
No,onneks mä en oo noin vaativa,vaan kelpaa halvemmatkin.No,nyt onneks sain ilmaseks,niinkuin kerroin jo.Mutta,jos itse ostaisin,niin en oikeesti raaskis laittaa yhdelle talvelle jotain 50-100?.
No,toki ymmärrän niitä,joilla useempi lapsi ja saa käytettyy toisellakin samat kengät.
Kengät on meidän perheessä henkilökohtaiset, niitä ei kierrätetä kuten ei myöskään hammasharjoja, pikkuhousuja

mellan
en haluakaan, että mun lapselle tulee samanlaiset lättäjalat kun mulla itellä on

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kengät on meidän perheessä henkilökohtaiset, niitä ei kierrätetä kuten ei myöskään hammasharjoja, pikkuhousuja
Aijaa...kalliit kengät ostetaan ja kun käy pieneks niin heitetään roskikseen?
Kyllä pitää olla rahaa sillon ja paljon käytössä.
Toki mäkin hyvät kengät ostan lapselle,mut ei ne tarvi jotain viking tai kuomaa olla.Halvemmallakin löytää.

Vähän jo aiheen ohi, mutta en minä näe mitään ihmeellistä siinä että isosiskon pikkuhousut jäävät pikkusiskolle (ikäeroa 1v9kk). Vanhempana tämä ei luultavasti onnistu, mutta alle kouluikäisenä nyt ainakin. Olenhan käyttänyt molemmilla samoja kestovaippojakin, ja ostanut vaippoja käytettynä jopa tuntemattomilta.

vieras
Aijaa...kalliit kengät ostetaan ja kun käy pieneks niin heitetään roskikseen?
Kyllä pitää olla rahaa sillon ja paljon käytössä.
Toki mäkin hyvät kengät ostan lapselle,mut ei ne tarvi jotain viking tai kuomaa olla.Halvemmallakin löytää.
Asian vierestä en maininnut minkä verran laitan rahaa, mutta niin paljon on jalan asennossa virheitä että en todellakaan käytä kenenkään vanhoja kenkiä, pieni poikkeus on kumisaappaat.

Lisäksi yksi lapsista on kroonisesti sairas ja sairauteen kuuluu jalkojen HYVÄ hoito, yksi hoito on ostaa hyvät, tukevat, mukavat, nahkaiset jalkineet (onneksi niissä on valikoimaa gorella tai ilman)

Joskus kalliit joskus halvat: ensin etsitään jalkaan sopivat mieluisat kengät ja sitten kurkistetaan varovasti hintaa. Joskus käydään useammassa kaupassa sovittamassa, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä laiskempi olen kauppoja kiertämään.

Yhteistyössä