kuinka paljon maksatte lapsen talvikengistä maximissaan/lapsi?

• Viestiketjun aloittaja hintatietoinen
  • Ensimmäinen viesti
vikingin goreihin oon jääny koukkuun.. vanhimmalle sain uudet kympillä (84.90e) ja kakkoselle yleensä jää vanhimman kengät.. ja kolmoselle sitten kans vikingin goret n. 65e.. tosin nyt sil on nuo eccon goret tytön viimevuodelta eikä mee niihinkään rahaa.. eli tän talven kengät saatiin 10e:lla :D

Noin 50 euroa riippuen mistä kengästä on kyse.

Kesällä kyllä vähän nikottelin kohta 3 vuotiaan esikoisen lenkkareille, jotka maksoi muistaakseni 45 euroa. Valinnanvaraa ei ollut ja lenkkarit oli saatava, enkä edelliskesän tyyliin halunnut ostaa kolmea paria halpislenkkareita vaan kerralla kunnolliset.

Lenkkarit on merkiltään Pax ja siihen merkkiin olen nyt tykästynyt ja samanmerkkiset talvipopot ostin kuopukselle tänään. Tykkään myöskin Pioni- merkkisistä kengistä.

:/ Siis kenkienhän pitää olla hyvät ja omat on kummallekin ostettu ....kumppareita, luistimia ja monoja vaan kierrätetään. Merkeistä meillä on tainnut olla talvikengissä Vikingit, Kavat ja Eccot. Noi Kavat on aika mainiot popot ja hintalaatusuhde kohdallaan. Ja myös nätit esim. Kuomiin ym. toppakenkiin verrattuna. ;)

NallePuh
Pojalle ostin viime talvena Kavatin talvikengät ja tais maksaa jotain 65?,menee luultavasti myös tän talven. Täytyy ostaa toisiksi kengiksi goretexit ja Vikingit on ollut pojalla hyvät kun aika leveä jalka ja ne maksaa 50-70? noin kun tarjouksesta olen yleensä Anttilasta ostanut. Tytölle tarvii ostaa vasta ens kesäksi ensikengät. Kengät pitää olla hyvät vaikka kalliita ne on. En yleensä kierrätä kenkiä jos ei ole tosi vähän käytetyt.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eccot 70-90?.
Isommille goretex-saappaat maksavat piirun alle 100e, jos löytyisi kanta-asiakas tms tarjouksessa, niin kiva yllätys. Eccot tai Viking tai vastaavat ostetaan. Nuorimman saappaat taitavat olla n 60-75e, kun ovat vähän pienempää kokoa.

50-60 euroa on sopiva hinta. Ja lapsilla on aina kahdet kengät/talvi, joten ei se ihan halpaa touhua ole. Hyviksi merkeiksi olen havainnut ainakin Kavatin, Tepsun ja Vikingin. Esikoisen kenkiä saatan kierrättää kakkoselle jos ovat olleet vähällä käytöllä. Esimerkiksi viime talvena ei paljon ollut käyttöä pakkaskengille (Tepsut), joten ne jäivät kuin uusina odottamaan pikkusiskon kasvamista.

Yhteistyössä