Kuinka paljon kerrot itsestäsi/elämästäsi netissä?

En mitenkään erityisen paljon tai tunnistettavasti. Ja täälläkin anonyyminä. Facebookia käytän laiskasti enkä sinne juuri mitään päivityksiä kirjoittele. Eli eipä ole ollut ongelmaksi asti :)

en juurikaan..ja jos jotain kertonu, niin kukaan ei mua tunnistaisi :) ei kävis pienessä mielessäkään kertoa omaa elämänkertaa netissä, niin kuin jotkut tekee...yksityisyys kunniaan!

Aika paljon olen kertonut sellaista mistä tiedän ettei tunnisteta. Jos on tunnistamisen vaara niin käytän eri nimimerkkiä, jolloin palasia on huomattavasti vaikeampi yhdistää toisiinsa..

Oon kertonu aika paljon mun menneisyydestä täällä. Mut ihan oikeessa elämässä vaikenen mun menneisyydestä, hyvin harva tietää mitä mun menneisyys pitää sisällään. Mun mies, äiti, siskot ja mummi tietää eniten. Edes mun parhaille ystäville en ole juurikaan menneisyydestä puhunu, en kai uskalla ja jotenkin, ehkä pelkään että ihmiset saa siitä lyömä aseen mua vastaan jos sellanen huono tilanne tulis : /

Kerron netissä murto-osan elämästäni, eikä minua haittaa mahdollinen tunnistaminen. Läheisistäni kerron oikeastaan yhtä paljon, kuin voisin kuvitella kertovani esim naapurilleni.

Kerron sen verran, minkä olisin valmis lukemaan itsestäni iltapäivälehtien lööpeistäkin. En siis mitään oleellista, itselleni tai läheisilleni tärkeää asiaa, jonka kertomista ehkä myöhemmin joutuisin katumaan. Kerron sellaisia arkipäivän diipadaapa-asioita. Tunnistaminen ei mua haittaa, aika moni palstalainen tuntee mut myös irl.

Liikaa. Ihmettelen ettei joku ole jo tunnistanut.

Kun aloitin palstailun, mun piti vaan heittää tyhmää läppää kun äitiyslomalla (ennen vauvan syntymää) oli tylsää! Sitten huomasinkin vastanneeni vahingossa asiallisesti. Vauvan syntymän jälkeen en ehtinyt tänne, kunnes mammaryhmän päätyttyä oli taas tylsää ja eksyin tänne ja nyt oonkin paljastanut itsestäni jo ihan liikaa.

Mut mä pystyn kyllä sanomaan mielipiteeni päin naamaa. Täällä vaan on eräs miespuolinen palstailija jota välttelen, enkä halua että hän tunnistaa.

Yhteistyössä