Kuinka paljon ennen kuukautisia alkavat alavatsakivut teillä muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Itselläni pitäisi kuukautiset alkaa vasta noin viikon päästä, mutta nyt tuntuu kyllä siltä kuin juuri alkaisivat. Painostava tunne alavatsalla. Mistähän voi johtua että kuukautiset ehkä "aikaistuvat"? Voiko olla jotain isompaakin hormonaalista häikkää?

Ei kannata huolestua jos jonkun kerran jää kierto lyhemmäksi tai pitemmäksi. Se on ihan normaalia että sillon tällön vähän heittää, voi olla ovuloimaton kierto, vähän stressiä, tms.

Mulla alkaa noin viikkoa ennen painostava tunne, kipuja on sit noin päivää ennen ja parina ekana päivänä.

Mulla on monesti juuri melkein tasan viikkoa ennen pari päivää menkkamaisia kipuja, sitten onkin muutama päivä ilman oireita, ja sitten alkaa uudestaan kivut edellisenä/samana päivänä kun menkatkin.

Minulla on ihan vakiintunut se että viikkoa ennen vuodon alkamista on 1-2 päivänä alavatsa kipeä, joskus nipistää tosi ikävästikin. Näin on ollut aina minulla eikä ole mitään ylimääräistä kohdussa ja papakokeet on aina olleet puhtaat.
Ehkäpä se elimistö viestittää että "Hei, viimeinen hetki nyt raskautua, pidä kiirettä!"

Yhteistyössä