Kuinka paljon ehtii kiinteytyä kesään mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihaläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lättäpehva;28347639:
Mitenkä toi askelkyykky tehdään, onko jossain ohjetta? Tarviis saada takasin mun rotupehva ja ylimääräiset jenkat pois. Lisää vinkkejä?

Seiso suorana ja askella toisella jalalla eteenpäin niin että polvi koskee maahan. Varo ettei polvi mene yli varpaan, muuten voit satuttaa polven. Vie jalka takaisin suoraksi ja toista liike toisella jalalla. Voit aloittaa esim. 20 toistolla ja tee 3 sarjaa.

Omalla painolla tehtävät liikkeet ovat tehokkaita, ei siihen välttämättä mitään salia tarvita. Punnerruksia (aluksi naisten), leuanvetoja, dippejä, hauis- ja ojentajaliikkeitä käsipainolla, erilaisia vatsalihasliikkeitä (myös staattisia, esim. lankku)... Noilla pääsee jo pitkälle :)

Tuollainen listaaminen ei kyllä (ihan vinkkinä) yleensä tunnu kivalta naisista, mutta voihan tän kääntää niinkin päin että suunta on parempaan tästä eteenpäin. :)

Joo, tiedän ettei ole :) Puhun kuitenkin totta, eikä totuuden pitäisi loukata näissä asioissa, koen. Eli en ole miehiä, jotka naisen kysyessä "näyttääkö peppuni isolta tässä" vastaa ei jos totuus on kyllä.

Mulla on sama juttu myös uuden naisen tapaamisessa: jos totuudellisesti nainen ei sytytä tai kiehdo ulkonäöltä, sanon sen koska haluan olla rehti, avoin ja vilpitön. Loukkaaminen ei ole se pointti, molemminpuolinen arviointi vaan kuuluu asiaan nähdäkseni näissä geimeissä. :)

[QUOTE="mies";28348052]Joo, tiedän ettei ole :) Puhun kuitenkin totta, eikä totuuden pitäisi loukata näissä asioissa, koen. Eli en ole miehiä, jotka naisen kysyessä "näyttääkö peppuni isolta tässä" vastaa ei jos totuus on kyllä.

Mulla on sama juttu myös uuden naisen tapaamisessa: jos totuudellisesti nainen ei sytytä tai kiehdo ulkonäöltä, sanon sen koska haluan olla rehti, avoin ja vilpitön. Loukkaaminen ei ole se pointti, molemminpuolinen arviointi vaan kuuluu asiaan nähdäkseni näissä geimeissä. :)[/QUOTE]

mä näkisin ennemmin niin päin, että jollei ole mitään hyvää sanottavaa, kannattaa mielummin olla hiljaa. Jos et pidä jotain naista jollain tasolla viehättävänä, voi sanoa vaikka että "musta tuntuu ettei meillä ole sen enempää kemiaa, jatketaanko eri teitä?" mielummin kuin "sulla on ruma pylly ja oot mielestäni myös vähän yksinkertainen, heippa!", vai mitä? :) Et varmaan itsekään tykkäis jos nainen toteis sulle treffien jälkeen että "oot auttamattomasti liian lyhyt, ja vähän turhan köyhäkin"? Aina ei kannata sanoa mitä ajattelee, henkilökohtaisissa asioissa siis. Sen sijaan ilmiöistä, puheenaiheista, politiikasta, tai vaikka uutisista saa ja pitääkin sanoa suoraan mitä ajattelee, eikä mennä tuuliviirinä massan mukana. :)

Ihan pelkästään pistämällä vatsa- ja selkälihakset kuntoon, saat pömppöä kuriin kunnolla

http://www.womenshealthmag.com/fitness/look-thinner?cm_mmc=Facebook-_-WomensHealth-_-Content-Fitness-_-LookThinner

[QUOTE="vieras";28346627]Ei ehdi valitettavasti enää kesäksi kiinteytyä, eikä kyllä laihtuakaan : /[/QUOTE]

Hah! Itse olen nyt viikon hulaillut ja kuntoillut ja laskenut kalorit vähän päälle tonniin ja maha alkaa näyttää todella hyvältä :) Ap, sunkin kannattaisi koittaa tuota hulavannetta jos alussa ei mustelmat haittaa..

Yhteistyössä