L
laihaläski
Vieras
Mulla ei ole ylipainoa lainkaan, mutta maha pömpöttää raskauksien jäljiltä ja peppu kaipaisi muotoa. Mitat on tällä hetkellä 167cm/55kg ja oon 29-vuotias. Ajattelin että ottaisin sellaisen pikaspurtin lihasten ja kunnon suhteen, ja koittaisin kiinteyttää ton pepun ja mahan, muuhun oon suht tyytyväinen. Mitä luulette millaisia tuloksia voisin saada aikaan jos kävisin 3-4 kertaa viikossa lenkillä tai pyöräilemässä, tekisin alkuun joka toinen päivä n.30 min lihastreenin ja lähempänä kesää esim. 5krt/viikko. Treenit ajattelin yhdistellä näistä videoista BikiniModelFitness's channel - YouTube joka päivä vähän vaihdellen. Voin kohta etsiä jonkun kuvan vartalostani tällä hetkellä, sekä mittailla esim vyötärönympärystä ja muita mittoja jos ne tuntuvat teistä olennaiselta arvioinnin kannalta. Ottaisin mielelläni vinkkejä miten muuten saisi nopeasti näkyviä tuloksia aikaan.
Ruokavaliossa ei ole ongelmaa, pyrin syömään monipuolisesti ja terveellisesti kohtuuden rajoissa, kuten painoni kertoo. Lihaskunto vaan on tällä hetkellä vähän huono.