Kuinka paljo raaskis maksaa vuokraa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Me ollaan menossa kattomaan kämppää tästä ihan viereisestä talosta, ku haluttais pysyä tässä lähettyvillä, ettei poikien tarvis vaihtaa tarhaa. Nykyinen kämppä alkaa jäädä pieneksi.
Tuo mitä mennään kattomaan on 4h+k hissittömän talon kolmas kerros ja neliöitä tais olla vähän alle sata.
Vuokra olis 750? + vesi 17?/hlö :o Mun mielestä se on aika paljon... Tässä on neliöitä 75 ja nyt maksetaan kuukaudessa 556? ja tuohon kuuluu vesi. Kai sitä pitää vaan tyytyä odottamaan edullisempaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Meillä 76 neliöisen kolmion vuokra (hissitalon 5., ylin kerros) 721, sisältää veden. Että kyllä mä ehkä neliöstä ton 750 voisin maksaa, tosin vesimaksut nostaa sitä aika paljon.

Mutta kun me ei olla edes lähelläkään pääkaupunkiseutua, niin tuo kuulostaa niin paljolta... mutta kylläpä tila, ja se että pojat sais jatkaa tuossa tarhassa, houkuttelis kovasti :D Ei kai sitä voi päättää ennen ku asuntoa on käyny kattomassa :/

hih hih...meillä 80neliöö, kolmio, saunallinen rivari, ja vuokra 450e....ja kaikki vasta uusittu, näkisittepä mun keittiön, lällällää.....
ja tiedoksi: kaukana pk-seudulta, ikinä en muuttais

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Meillä 76 neliöisen kolmion vuokra (hissitalon 5., ylin kerros) 721, sisältää veden. Että kyllä mä ehkä neliöstä ton 750 voisin maksaa, tosin vesimaksut nostaa sitä aika paljon.

Mutta kun me ei olla edes lähelläkään pääkaupunkiseutua, niin tuo kuulostaa niin paljolta... mutta kylläpä tila, ja se että pojat sais jatkaa tuossa tarhassa, houkuttelis kovasti :D Ei kai sitä voi päättää ennen ku asuntoa on käyny kattomassa :/

Noinhan se on. Mutta kyllä mä varmaan miettisin pari kertaa muuttaako, sen verta kuitenkin nuo vesimaksut nostaa asumiskuluja. Tietty jos se asunto on ihan helmi :).

Ihan älyttömiä eroja vuokrissa paikkakuntien välillä. Me maksettiin vähän yli 100neliön omakotitalosta 500? + vesi käytön mukaan. 2mh+oh+k+kh+ph+s+vh+at ja lisäksi vielä iso aula tuulikaapin lisäksi. Ja piha oli ihana.
Mutta en ikimaailmassa maksaisi noin kalliita vuokria, mielummin omaa asuntoa maksetaan kuin vuokraa. Huh, onneksi ei tarvitse asua noin kalliiden vuokrien kaupungeissa.

1100?/kk, sisältää sähkön, veden ja nopean internetin. Makuuhuoneita 3, iso olkkari, parveke, kph ja wc, ja tilava keittiö, eli siis yksinkertaistettuna 4H+K. Neliöitä on 92. Eli aika tosi isoja eroja vuokrissa... Mutta Hki-Espoo akselilta en varmaan koskaan muuta pois, ellen sitten ulkomaille joksikin aikaa.

Yhteistyössä