kuinka päin kettua suomisoffan tilaukset on teille tullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sohva tuli vääränvärisenä vaikka vielä kassalla ihmeteltiin miten on eri värikoodi kuin mallissa, myyjä vakuutti että on se silti sama väri ne on vaa erikoodit siellä kassalla kun sohvilla...
ja varastolla sanottii että ei ollu ensimmäinen väärnvärinen sohva sinäpäivänä siltä myyjältä :kieh:
urputin myymäläpäällikölle ja koiettii myyjänkin kanssa puhua joka luikki tolppien taa piiloon |O
onneksi sain kaupan purettua kun uutta oikean väristä olisi pitänyt odotella yli kk.

JOs tuuri käy niin voi tulla ajallaan, mutta tutuille esim lupasivat ruokaryhmän toimitusajaksi 8vko joka sitten piteni muutamalla viikolla ja lopuksi selvisi ettei koko pöytää ole edes vielä alettu valmistaa... Toisella tutulla sohvat olivat homeessa yms muuta häikkää.. Meilä myös oli ongelmia kyseisen puljun kanssa...

Kuukausi meni saada sohva. Itse asiassa saatiin puolikas sohva kuukauden sisällä ja uhkailivat, että toinen kuukausi menee toiseen puolikkaaseen. Siinä vaiheessa nostettiin meteli ja puolikas tuli parin päivän sisällä.

Meillä tuli tasan tarkkaan silloin kuin piti.

Sovittiin toimitus viikonpäähän kaupoista, sovitun päivän aamuna autokuski soitti, että oltasko sillon ja sillon kotona....toimi siis erinomaisesti :D

Meillä ainakin on toiminut oikein hyvin! Itse liikkeessä saatiin todella hyvää palvelua (myivät juuri meidän tarpeisiin sopivat sohvat, oli eritt.hyvä sijoitus) ja sohvien toimitus sujui juuri niin rivakkaan tahtiin kuin lupasivatkin. Ei mitään moitteen sanaa siis.

Juu tavallaan telepatiaa myös täällä suunnalla, koska justiinsa tänään (tai siis eilen) kaverin kanssa juteltiin noista toimituksista.

Ite ostin pari vuotta sitten divaanisohvan SuomiSohvasta. Toimitusajaksi luvattiin 2-3 viikkoa ja lähes kolme kuukauttahan siinä meni. Nyt kaverilla on Koti-Ideasta tilattuna työtuoli. Syyskuussa ostanut ja toimitus piti olla saman viikon aikana, muttei kuulemma vieläkään ole saatavilla. Että kyllä sitä osataan muissakin huonekaluliikkeissä. Ja kaveri sanoi soittaneensa kuluttaja-asiamiehelle. Tämä asiamies sanoi että he ovat ihan kädettömiä tällaisessa asiassa, koska huonekaluliikkeillä ei ole mukamas mitään toimitusaikoja, joita täytyisi noudattaa.

Neuvona että kannattaa olla mahdollisimman paljon yhteydessä, koska jotenkin ne asiat vaan tuppaa unohtumaan!! :kieh:

Sohva oli 2vko myöhässä. Joka oli aika ongelmallista. Sovitun toimitusviikon jälkeen meillä oli 2 viikkoa lomaa ja oltiin matkoilla, joten ennen lähtöä soitin sinne ja sanoin ettei olla vastaanottamassa sohvaa kahteen viikkoon. Sovittiin siis toimitus 2vko päästö maanantaille.
Maanantaina ei kuulunut mitään. Soitin, sanottiin että tulee torstaina.
Olin torstaina töissä. Oli mainittu moneen kertaan, että soittavat n tunnin varoitusajalla että ehdin töistä kotiin vastaanottamaan sohvan keskellä päivää.
Aamulla kun olen lähdössä töihin kiireellä, törmään rappukäytävässö kahteen ei-suomeapuhuvaan mieheen jotka raahaa meidän sohvaa! Eivät mitään olleet soittaneet minulle, en tiedä olisivatko sitten kun en olis ollu kotona vai jättäneet sohvan oven taa.
myöhästyin töistä kun piti jäädä niitä odottamaan sitten.

Toimitus viivästyi alkuperäisestä siis yli kuukauden ja sovittua ilmoitussoittoa ei tullut ollenkaan.
En osta ko. puljusta ikinä enää mitään, tääkään ei ollu eka kerta kun palvelu tökkii.

Mulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta läheisellä ystävällä on ja hän on vannottanut, etten koskaan ikinä saa ostaa sieltä mitään :D

Heille tuli ensin väärä sohva, sen jälkeen sohva jonka mekanismi meni rikki heti parin kokeilun jälkeen. Sitä, että olisivat saaneet tuon rikkinäisen sohvan vaihdettua uuteen piti venkslata ja odottaa niin kauan, että purkivat lopulta koko kaupan.

Ostimme sängyn sieltä puljusta,
luvattiin 2viikon päästä että saadaan.
Soitimme 2viikon päästä hakeaksemme sänkymme mutta ei se tuleekin vasta viikon päästä eli 3viikon päästä yhteensä ja nyt ne luoasi meille soittaa.
Meni se viikko,
ja soittoa ei kuulunut,
no me sitten menimme sinne käymään jotta olisimme ottaneet sängyn mukaan.
Vaan sänky näkyi koneella että se meidän tilaamamme on jo tullut mutta se on myyty uudelle omistajalle,
siis meidän JO MAKSAMAKIN SÄNKY myyty uudelleen!!
No nyt sitten lupasi että saisimme isomman sängyn samaan hintaa,
suuttui kun emme ottaneet sillä se isompi olisi ollut halvempi kuin tämä 'erikoismittainen'
lopulta teki uuden tilauksen että saamme sängyn ja lupasi ruhtinaallisesti kovan tappelemisen kera meille ilmaisen kotiin kuljetuksenkin,
viikko piti mennä nyt enään sängyssä mutta nyt meni 2viikkoa.

Nyt meillä on sänky,
mutta 2vuotta käytössä olleensa siitä on mennyt patja kieroksi :(
Takuuta on 10v joten katsotaan nyt saadaanko takuisiin uutta patjaa vai mikä on tällä kerralla syy.

Mä oon kuullut niin paljon kakkaa ko. firmasta etten taatusti osta sieltä ikinä mitään. Enkä myöskään siksi että niiden mainokset on aina ihan törkeän harhaanjohtavia.

meilläkin toimitukset venyi monta viikkoa ja kun saimme sohvan siinä oli kaksi reikää ja keltaisia viivoja. Äitini toimitus viivästyi myös noin 3kk joten lopulta äitini perui kaupan, eikä ottanut sohvaa. Kaikki mitä olemme ostaneet ovat olleet todella huono laatuisia, nahkasohvista saumat repesi heti, pehmusteet painui kasaan jne. Olemmekin uusineet jo huonekalujamme Iskun tuottein, kun niistä on aikaisemminkin ollut hyvää kokemusta.