M
minä
Vieras
laihdutuksessa kun koko ajan kauhee nälkä tai en tiedä onko se nälkää vaan halu syödä. En pysty aloittamaan ja pelkään että ennen pitkää retkahdan herkkuihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pienin askelin. pidä vaikka ruokapäiväkirjaa?
Eikä pieni herkkupala silloin tällöin mitään merkitse, vaan se että pyrkii muuttamaan koko ruokavalionsa terveellisempään suuntaan pysyvästi.
Kuinkas olis liittyminen painonvartijoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä!:Painonvartijat on rahastusfirma. Mulle toimi tämä: www.kalorilaskuri.fi: saa tietoa, välineitä ja motivaatiota. Ja vuosi maksaa sen mitä painonvartijat 2kk.
Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä !:Kalorilaskuri on juuri netissä toimiva ruokapäiväkirja, joka ohjeistaa toimimaan tehokkaalla ja terveellisellä tavalla. Sieltä saa myös vertaistukea muilta laihduttajilta, suosittelenHarmi että miehesi on tuollainen. Mutta laihdutusjuttu onkin ihan oma juttusi, älä annan miehesi vaikuttaa siinä suuntaan tai toiseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä!:Painonvartijat on rahastusfirma. Mulle toimi tämä: www.kalorilaskuri.fi: saa tietoa, välineitä ja motivaatiota. Ja vuosi maksaa sen mitä painonvartijat 2kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä !:Kalorilaskuri on juuri netissä toimiva ruokapäiväkirja, joka ohjeistaa toimimaan tehokkaalla ja terveellisellä tavalla. Sieltä saa myös vertaistukea muilta laihduttajilta, suosittelenHarmi että miehesi on tuollainen. Mutta laihdutusjuttu onkin ihan oma juttusi, älä annan miehesi vaikuttaa siinä suuntaan tai toiseen
![]()
Kiitos kannustuksesta! Taidanpa yrittää, vaikka juuri pelkään tota retkahdusta sitten tulee vielä pahempi olo. Mutta aina kannattaa yrittää.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä!:Painonvartijat on rahastusfirma. Mulle toimi tämä: www.kalorilaskuri.fi: saa tietoa, välineitä ja motivaatiota. Ja vuosi maksaa sen mitä painonvartijat 2kk.
Mä taas olen saanu hyviä kokemuskia Painonvartijoista.
Mun ongelma on vaan se, että en osaa tehdä sitä vaadittavaa elämäntapamuutosta, eli heti kun lopetan ryhmässä käymisen, lihon takaisin
Mutta ryhmässä laihdun nopeasti eikä ole nälkä. Jotenkin vaan kun se "vahti" jää pois niin alkaa huijata itseään.
Toi varmaan riippuu vetäjästä.Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä !:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja päättäväisyyttä!:Painonvartijat on rahastusfirma. Mulle toimi tämä: www.kalorilaskuri.fi: saa tietoa, välineitä ja motivaatiota. Ja vuosi maksaa sen mitä painonvartijat 2kk.
Mä taas olen saanu hyviä kokemuskia Painonvartijoista.
Mun ongelma on vaan se, että en osaa tehdä sitä vaadittavaa elämäntapamuutosta, eli heti kun lopetan ryhmässä käymisen, lihon takaisin
Mutta ryhmässä laihdun nopeasti eikä ole nälkä. Jotenkin vaan kun se "vahti" jää pois niin alkaa huijata itseään.
Tämäpä se painonvartijoiden ongelma onkin, ja kun ihan oikeasti siellä ryhmässä ei anneta tarpeeksi eväitä siihen itse pärjäämiseen. Se systeemi vain on sellainen, että ihminen on niin riippuvainen itse painonvartijoista että lihoo helposti takaisin. En kyllä pidä siitäkään mikä meininki (ainakin joskus) oli, että sanotaan että sama se jos saat ne pisteesi riisimuroista, kunhan ei pisteet ylity - ei siis kiinnitetty huomiota siihen että ihminen saa tarpeeksi rasvaa, kasviksia ja proteiinia yms.
Aikoinani siis minä laihdutin kalorilaskurilla, kaveri kävi painonvartijoissa - laihtui onnistuneesti hänkin, mutta keskustellessamme näistä asioista itse en painonvartijoihin liittyisi =)