Kuinka nuorena kerrossänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaMa13.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille toi joulupukki kerrossängyn, jossa 3v9kk nukkuu ylhäällä ja 1½v alhaalla. En tiedä onko tää nyt kovin aikasin. Sänky on n.160cm korkea, jonne poika pääsee hyvin kiipeemään ite ja osaa tulla alas.

Löytyykö vielä nuorempia? Itsellämme tulisi ajankohtaiseksi 3,5 vuoden iässä, mutta olisi kiva kuulla lisää kokemuksia ennen kuin uskallamme sängyn hankkia!

meillä sama pohdinnassa. Vanhempi olisi 3v10kk ja nuorempi 1v5kk, eikä huolena ole suinkaan isomman kiipeeminen tai nukkuminen, vaan miten saan nuoremman pysymään poissa yläsängystä?!
Kavereilla on kerrossänky ja vaikka siinä on "esteet" portaiden edessä, niin ystävien 1v on päässyt kiipeämään monesti jo ylös asti ja kerran pudonnut sieltä alas = jalka murtui =(

minä itse olin 2v8kk, kun muutin yläsänkyyn, jonne ei ollut edes rappusia :). eli kiipeilin reunoja ym. pitkin. se oli 70-lukua se :).

kerrossängyn rappusista voi yleensä ottaa alimman rapun pois, niin se nuorempi ei sinne pääse kiipeämään. meillä ei ole otettu, sillä vanhemmat sisarukset kielivät kyllä, jos liian pieni henkilö kiipeää ylös.

Yhteistyössä