S
Surusilmä
Vieras
Täällä on kauheesti surua ja murhetta. Oon miettiny, miten kauheet itkukohtaukset vaikuttaa masukkiin? (rv23) Nyt tuntuu, että masu on kauhee kova pallo ja alavatsassa painontunnetta.. Mutta kuinka normaalia tämä tälläinen on tässä raskauden vaiheessa? Jos joku tietäis jotain sanoa, olisin todella kiitollinen..