kuinka nopeita synnytyksiä teillä kaikilla on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
ikiliikku
itsellä eka oli ponnistuksineen 8h,toinen 3h ja viimeinen 2h ja nyt jo panikoin vasta viikolla 9 että kuinka liukkaasti tää seuraava tulee :| viimeks just ja just sairaalaan ehdittiin :|
 
B-7
mulla kolmannesta nopeutui mutta seiska ei ollut nopeampi kuin kuudes,vaikka jännäsin...Eli
1. 12h,ponnistus 20 min
2. 18h ponnistus 15min
3. 3h ponnistus muistaakseni jotain 10 min
4. 1,5h josta ponnistus muutama minuutti
5. 55min +pari ponnistusta
6. 1h+ pari ponnistusta
7.2h8min josta ponnistaminen kesti tuon 8 min :)

Eli ei sulla neljännen välttämättä tarvitse syntyä taas nopeammin.Mutta varmaan kannattaa ajoissa lähteä sairaalaan kun supistukset(tai vedet menee)aikanaan alkaa!

Onnellista odotusta sulle!
 
Viikko sitten sain viidennen,hän tuli maailmaan 29 minuutissa,yhdellä ponnistuksella.Vaikka oli nopsaan ohi,en suosittele.
Esikoinen leikattiin,seuraava tuli 6 tunnissa,seuraava 5h,nelonen;tarkemmin en muista mutta lääkäri tutki minua ja sanoi että synnytys ei ole käynnissä voisitte mennä vaikka kotiin odottelemaan,45 min. kuluttua oli vauva maailmassa,ja siksi osasin kyllä pelätä tätä vitosta,sairaalaan lähdin vaikka supistuksia tuli todella harvoin ja vielä sairaalassakaan säännölisyydestä ei ollu tietoakaan!mutta oikeesee aikaan menin!
 
Ekalta ehdin olla sairaalassa 30 min. kun tyttö syntyi. Kokonaiskestoksi laitettiin summassa 4,5h.

Toiselta sairaalassa tunti, säännöllisistä supistuksista kesti 2h että poika oli maailmassa.

Viikot nyt 35 ja enää ei mies aio ajaa 160 lasissa synnyttämään. Turvauduttava kai lanssiin tällä kertaa, jos synnytys käynnistyy vielä nopeammin kuin toiselta.
 
Kokonaisuudessaan istukoineen päivineen:

I. 8h 40 min, joista ponnistusvaihetta 20min.
II. 8h, joista ponnistuvaihetta 18 min.
III. 7h, syntyi ekalla ponnistuksella.

ehkä tää neljäs syntyy sit kuudessa tunnissa :saint:
 
esikko köynnistettynä 3h30 min ponnitus 37 min
pikkukakkonen käynnistettynä 3h 30 min ja ponnistus 11 min

nyt odotellaan kolosta ja katotaan saanko koskaan kokea luomuna synnytyksen käynnistymisen
 
AAM
sairaalaan tulin klo 3.30 ja esikoinen syntyi siitä kuudessa tunnissa..

eikös ne synnytysjat aika karskisti rukaa puoliintumaan ensimmäisestä ? näin olen kuullut.. näin juuri asiasta unen viime yönä :xmas: tuli kiirus ko lapsivesi meni keskellä yötä ja veljeni tuli piiaksi pojalle kun minä lähdin sairaalaan taksilla..
 

Yhteistyössä