Kuinka nopeasti teillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperotx5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taaperotx5

Tunnettu jäsen
17.10.2007
3 651
44
48
on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen?mulla ei ole vielä alkanut ja synnytyksestä on kulunut vähän päälle 2kk..

ja sitten mulla on pahoinvointia ja olen myös saanut kahteen r-testiin tosi haaleat viivat,ja oon jopa labrassa käyny testin tekemässä joka oli nega..että mitähän tää sitten mahtaa olla??pahoinvointia on noin joka toinen päivä ja myös kauhea hikoilu ja poju hylkii myös rintaa..

Ei mitään hätää vielä, kun on synnytyksestä noin vähän aikaa ja imetätkin vielä!! Täti saattaa tulla vasta sitten kun imetys loppuu tai vähenee radikaalisti... Sulla varmasti on hormoonit sekaisin tuon synnytyksen ja imetyksen takia, mikä saattaa aiheuttaa pahoinvointia ja tuo hikilu on imettävillä yleinen vaiva!

Itselläni nyt reilu 5kk synnytyksestä. Yhdet menkat on ollut, ja niistäkin on yli 50 päivää. Enkä ole raskaana, hormoonitoiminta ei vaan oo normalisoitunu vielä.

Ensimmäisestä lapsesta menkat alkoivat lapsen ollessa 6kk, ja toisesta 8kk lähes 9kk. Ja miehen siskolla apteekin todella herkkä raskaustesti näytti positiivisen vielä lapsen ollessa 2,5kk. Eikös sitä sanota että sitä hormonia voi olla aika pitkäänkin kehossa.

Yhteistyössä