Mulla on työmatka 11 km, kaksi isompaa mäkeä, muuten suht tasaista, yhdet liikennevalot. Aikaa menee suunnilleen 30 minuuttia jos on suht tuuletonta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyöräilen aina sulanmaan aikaan töihin. Minun työmatka on 27 km suuntaansa ja pyrin pitämään keskituntinopeuden yli 30 km/h. Yleensä lähden töihin noin klo 7 ja ehdin käydä töissä vielä nopean suihkun ennen kuin kävelen toimistoon klo 8. Tuo nopeus on jokaisen helposti kuntotreenillä saavutettavissa.
[QUOTE="Joopa";25965351]Hauskoja taas nämä vastaukset. Puolessa tunnissa joo.
Itse pyöräilen 4km n. 20 minuutissa, eli minulla siihen 10km menisi joku vähintään 40 minuuttia.
Ja minä pyöräilen LUJAA, siitä ovat ulkopuolisetkin huomautelleet että mihin minulla on aina kiire kun menen sellaista vauhtia kuin piru olisi kintereillä. Että kyllä saatte aika hemmetin lujaa suihkia että puolessa tunnissa vedätte 10km.
Noin 25 min. Itsellä tuo matka 18-19 min riippuu maastosta.Kysyy painoaan pudottava ja kuntoaan nostava ylipainoinen.![]()