Kuinka nopeasti syövän oireet pahenevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! Olen parikymppinen tyttö, eli en kovin vanha vielä. Minulla on nyt ollut 1.5 vuotta vaihtelevia vatsavaivoja ja aloin yhtäkkiä panikoimaan entä jos kyse onkin levinneestä munasarjasyövästä. Minua siis kiinnostaa onko mahdollista, että levinneen munasarjasyövn oireet pysyisivät samanlaisina pahenematta näinkin pitkän ajan? Vai jos olisi syöpä olisinko jo tosi huonossa kunnossa. Todettiin ärtyväksi suoleksi vähän yli vuosi sitten, mutta pelkästään oireiden perusteella ilman tutkimunsia joten voiko olla että koko tämän ajan sisälläni on ollut munasarjasyöpä ja nyt ei voi enää tehdä mitään:(

munasarjasyöpä voi muhia pitkäänkin jopa melkein oireettomana, mutta yleensä siihen liittyy epämääräisiä vuotoja jotka poikkeavat väriltään ja hajultaan normi kuukautisvuodosta. Lisäks siinä alkaa kertyä vatsaonteloon nestettä joka saa vatsan näyttämään siltä niiku nainen ois raskaana.

mene hyvä ihminen gynekologille jos oikeasti epäilet syöpää itelläs.

munasarjasyöpä voi muhia pitkäänkin jopa melkein oireettomana, mutta yleensä siihen liittyy epämääräisiä vuotoja jotka poikkeavat väriltään ja hajultaan normi kuukautisvuodosta. Lisäks siinä alkaa kertyä vatsaonteloon nestettä joka saa vatsan näyttämään siltä niiku nainen ois raskaana.

mene hyvä ihminen gynekologille jos oikeasti epäilet syöpää itelläs.

Mietinkin, että jos munasarjasyövästä on tullut jo oireita niin voiko oireet olla muuttumattomina 1.5 vuotta? Ja olen kyllä menossa lääkärille, halusin vain kuulla onko syöpä minun tapauksessa kuinka todennäköinen tai että tietääkö joku kuinka agressiivisesti jo levinnyt syöpä oireita aiheuttaa.

Mietinkin, että jos munasarjasyövästä on tullut jo oireita niin voiko oireet olla muuttumattomina 1.5 vuotta? Ja olen kyllä menossa lääkärille, halusin vain kuulla onko syöpä minun tapauksessa kuinka todennäköinen tai että tietääkö joku kuinka agressiivisesti jo levinnyt syöpä oireita aiheuttaa.
sen mukaan mitä mä olen tuosta nimenomaisesta syövästä kuullut ja lukenut niin sen jälkeen kun ne oireet alkaa, on sairaus edennyt pitkälle jo. ne mahaoireet mm. eivät ole mitään normaaleja vaan todella kivuliaita jne...jos sulla noin kauan on ollut oireita ja täysin muuttumattomia niin veikkaanpa ettei kyse ole munasarjasyövästä. kyllä ne oireet ois pahentuneet aikaa sitten jo, mutta ohan ne hyvä tutkia silti.

Yhteistyössä