??
Eli pitääkö paikkansa, että kun on jo useamman lapsen tehnyt, niin aina uusi raskaus näkyy jo aiemmin kuin edelliset? / Maha pompsahtaa äkempää isoksi? turvotusta tai jotain...
Olitko normaalipainoinen kun tulit raskaaksi? Jos saa kysyä? =)Alkuperäinen kirjoittaja olava:mulla on pikkukolmonen menossa rv 21 ja ei vielä näy.
Joo, kun mullakin tuli kakkosesta vähemmän painoa kuin ekasta, niin tässä toiveissa elän, että jos nyt tulisi vielä vähemmän. Ja kun kakkosesta sain pidettyä pidempään salassa kuin ekasta, niin mietin että miten nyt mene.. Eihän sitä voi tietysti etukäteen tietää, mutta kiva pohtia..Alkuperäinen kirjoittaja heinäsirkka:ei näkynyt mulla. itse asiassa maha oli kaikista pienin, koska kolmannella kerralla lihoin vähiten.
Lievästi bmi on plussan puolella, mutta en ns. liikalihava selällä kun makaa niin näkyy pieni kumpu alavattallaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olitko normaalipainoinen kun tulit raskaaksi? Jos saa kysyä? =)Alkuperäinen kirjoittaja olava:mulla on pikkukolmonen menossa rv 21 ja ei vielä näy.
Oliko kakkosessa miten? Näkyikö aiemmin kuin eka?Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:vk12 ja tuosta ei voi erehtyä että oonko raskaana vaiko enkö.. kunnolla pomppas näkyviin joskus vk9-10.. :kieh: varpaita en ainakaa oo nähny kahteen viikkoon.
Sillä kysyin, kun mulla on kans lievästi bmi plussan puolella, mutta liikalihava en ole kuitenkaan.. Kiitos vastauksestasi.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Lievästi bmi on plussan puolella, mutta en ns. liikalihava selällä kun makaa niin näkyy pieni kumpu alavattallaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olitko normaalipainoinen kun tulit raskaaksi? Jos saa kysyä? =)Alkuperäinen kirjoittaja olava:mulla on pikkukolmonen menossa rv 21 ja ei vielä näy.
minoon semmonen tikku, oisko esikko alkanu näkyy joskus vk.15 ja kakkonen vähä aikasemmin..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oliko kakkosessa miten? Näkyikö aiemmin kuin eka?Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:vk12 ja tuosta ei voi erehtyä että oonko raskaana vaiko enkö.. kunnolla pomppas näkyviin joskus vk9-10.. :kieh: varpaita en ainakaa oo nähny kahteen viikkoon.