Vastan nopeasti!
1. Sama pottatukka, öööö, sen lehtijutun jälkeen, mun tukka vaihtunut jo montakin kerta ja onhan se mun asia on mulla potta ja lesbotukka!
2. Shoppailen, mutta en ostaa krääsä, ostan vain ja ainoastaan sellaiset tuotteet, joka ovat ikuisia ja ne saa kiertoon jos ei laskea työpaitoja. Mielummin olisin huolissaan mitä 99% ihmisistä ostaa päivittäin. Todellakin ekologista! Ebay, Wish... ja muuta suoraan sanotusti paska! Näen myös kun liikkuun päivittäin mitä ihmiset kantaa ja käyttää sekä ostelee, kunhan vaan iloa saavat vähäks ajaks ja sitten voi heittää kaatopaikkaan! Mutta tietysti kukaan ei tätä virheettä näe eikä halua myöntää ;-)
3. Jos lopetan matkailu eikai ne lentokoneet mun takia lopettaa lentää. Mä elän oman elämän täysillä, hyviä asioita en lopettaa, kun en ole sairaloisen ekologinen, paitsi tietyissä asioissa, siksi ryhdyin tekemään sen mistä aina unelmoinut ja onneksi tämä lähtenyt käyntiin jo muualla kuin Suomessa.
4. Autollakin pakko ajaa, tuskin hommat hoituu polkupyörällä. Tuntuu täällä vain joku yks ja sama ihminen joka jaksa jauhattaa potaskan. Mutta mitäs mä voin jos hyvä olo tulee niin nauti

saan kai ilmaisen mainontan. Hyvä tai huono mainos on aina mainos eikö?
5. Ja nyt meen takas töihin ;-D