Kuinka nopeasti otsatukka kasvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Kampaaja pilasi sen! Tämä oli mun viimeinen kerta kun menen Suomi kampaajalle, kuulemma mun tukassa on vika eikä kampaajassa kun luonnonkihara se on!
Kuinka äkkiä se kasvaa, kun en tässä uskalla enää talosta ulos mennä kun tukka pilalla, puhumattakaan otsatukka! Ai että, hermot kiristää! :censored:
Huomenna ostan lippalakin ainakin!!!

Menitkö eri kampaajalle ja kampaaja ei osannutkaan leikata entisenkaltaista pottaa? Ei sun otsahiuksista saa toivekuvasi kaltaisia jos hiustyyppi on paksu ja jäykkä niin kuin pottatukkakuvista on oletettavissa. Tuo tyyli edellyttää taipuisaa hiuslaatua. Mutta älä sure graafinen lyhyt otsiskin on on parempi ja muodikkaampi kuin se entinen potta.

Syö muutaman viikon-kuukauden kalsiumia, ainakin itsellä kalkki saa hiukset kasvaan nopeammin. Tämäkin tosin voi olla yksilöllistä kuinka kalkki imeytyy jne. mutta ainakin itsellä lisää huomattavasti hiusten kasvua.

Jos sulla on noin pitkät hiukset, niin nyrhityn otsatukan voisi myös kammata sivulle/taakse tyyliin ei otsatukkaa ollenkaan.

Kampaajan painajainen. Asiakas menee kampaamoon jonkun julkkiksen pärstä-/tukkakuvan kanssa ja haluaa samanlaisen. Ymmärtämättä kuitenkaan sitä, että asiakas ei näytä kyseiseltä esikuvalta, saati että hiuslaatu olisi yhtään samanlainen. Asiakkaalle ei mene jakeluun, ei hyvällä eikä pahalla, että lopputulos ei tule olemaan kuvan kaltainen. Suomikampaajaa tästä on turha syyttää.

Ja ei, en ole kampaaja vaan edes jonkinmoisen järjenvalon omaava asiakas.

Vastan nopeasti! :-)

1. Sama pottatukka, öööö, sen lehtijutun jälkeen, mun tukka vaihtunut jo montakin kerta ja onhan se mun asia on mulla potta ja lesbotukka!

2. Shoppailen, mutta en ostaa krääsä, ostan vain ja ainoastaan sellaiset tuotteet, joka ovat ikuisia ja ne saa kiertoon jos ei laskea työpaitoja. Mielummin olisin huolissaan mitä 99% ihmisistä ostaa päivittäin. Todellakin ekologista! Ebay, Wish... ja muuta suoraan sanotusti paska! Näen myös kun liikkuun päivittäin mitä ihmiset kantaa ja käyttää sekä ostelee, kunhan vaan iloa saavat vähäks ajaks ja sitten voi heittää kaatopaikkaan! Mutta tietysti kukaan ei tätä virheettä näe eikä halua myöntää ;-)

3. Jos lopetan matkailu eikai ne lentokoneet mun takia lopettaa lentää. Mä elän oman elämän täysillä, hyviä asioita en lopettaa, kun en ole sairaloisen ekologinen, paitsi tietyissä asioissa, siksi ryhdyin tekemään sen mistä aina unelmoinut ja onneksi tämä lähtenyt käyntiin jo muualla kuin Suomessa.

4. Autollakin pakko ajaa, tuskin hommat hoituu polkupyörällä. Tuntuu täällä vain joku yks ja sama ihminen joka jaksa jauhattaa potaskan. Mutta mitäs mä voin jos hyvä olo tulee niin nauti :) saan kai ilmaisen mainontan. Hyvä tai huono mainos on aina mainos eikö?

5. Ja nyt meen takas töihin ;-D

Näytitkö kuvasta millaisen tukan haluat vai sanoitko vain että leikkaa otsatukka?

Kampaaja pilasi sen! Tämä oli mun viimeinen kerta kun menen Suomi kampaajalle, kuulemma mun tukassa on vika eikä kampaajassa kun luonnonkihara se on!
Kuinka äkkiä se kasvaa, kun en tässä uskalla enää talosta ulos mennä kun tukka pilalla, puhumattakaan otsatukka! Ai että, hermot kiristää! :censored:
Huomenna ostan lippalakin ainakin!!!

bd21e35cb6ca6e9a866d1e36f8ee4254.jpg

Vastan nopeasti! :)

1. Sama pottatukka, öööö, sen lehtijutun jälkeen, mun tukka vaihtunut jo montakin kerta ja onhan se mun asia on mulla potta ja lesbotukka!

2. Shoppailen, mutta en ostaa krääsä, ostan vain ja ainoastaan sellaiset tuotteet, joka ovat ikuisia ja ne saa kiertoon jos ei laskea työpaitoja. Mielummin olisin huolissaan mitä 99% ihmisistä ostaa päivittäin. Todellakin ekologista! Ebay, Wish... ja muuta suoraan sanotusti paska! Näen myös kun liikkuun päivittäin mitä ihmiset kantaa ja käyttää sekä ostelee, kunhan vaan iloa saavat vähäks ajaks ja sitten voi heittää kaatopaikkaan! Mutta tietysti kukaan ei tätä virheettä näe eikä halua myöntää ;-)

3. Jos lopetan matkailu eikai ne lentokoneet mun takia lopettaa lentää. Mä elän oman elämän täysillä, hyviä asioita en lopettaa, kun en ole sairaloisen ekologinen, paitsi tietyissä asioissa, siksi ryhdyin tekemään sen mistä aina unelmoinut ja onneksi tämä lähtenyt käyntiin jo muualla kuin Suomessa.

4. Autollakin pakko ajaa, tuskin hommat hoituu polkupyörällä. Tuntuu täällä vain joku yks ja sama ihminen joka jaksa jauhattaa potaskan. Mutta mitäs mä voin jos hyvä olo tulee niin nauti :) saan kai ilmaisen mainontan. Hyvä tai huono mainos on aina mainos eikö?

5. Ja nyt meen takas töihin ;-D

Tämä pottatukka on kirjoitellut palstalle jo vuosia, enkä voi kuin ihmetellä, miten Suomen kieli sujuu koko ajan huonommin ja huonommin.

Vai onko kirjoitukset, joissa kielioppi on päin prinkkalaa, täysin tarkoituksellisia?

Yhteistyössä