Kuinka nopeasti otatte yhteyttä myyjään jos olette Huudosta jotain itselle huutanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meteli Seis

Aktiivinen jäsen
01.07.2011
2 576
0
36
Itse otin myyjään yhteyttä melkein heti ku huuto loppui eli siis lauantai päivällä ja myyjästä ei ole kuulunut yhtään mitään. Mielellöni heti maksaisin huutoni pois ettei jää roikkumaan,mut nyt tietty en voi kun ei vakiviestiä ollut myyjällä käytössä. Itse jos myyni ostan ta jotain niin toimin madollisimman nopeasti ja saman päivän aikana.

Viimeistään seuraavana päivänä kun huuto on sulkeutunut. Siis jos huuto sulkeutuu sellaiseen aikaan kun olen nukkumassa. Päiväsaikaan sulkeutuneissa huudoissa otan yhteyttä samana päivänä.

Kesä on vähän hankalaa aikaa kun ihmiset lomailevat.

Juu tuo kesä varmasti sotkee asioita,mut jotenkin itsestä tuntuu et siitäkin huolimatta yhteyksissä pitäisi olla jos todella haluaa myydä jotain. Mut odotellaan, eihän tässä muutakaan voi =)

Samana päivänä mikäli huuto sulkeutuu aikaa jolloin olen hereillä, muuten seuraavana päivänä aamulla. Itsekkin huutiksessa myyvänä voin sanoa, että ärsyttää suunnattomasti ostajat jotka ottavat yhteyttä 3-7 päivän kuluttua. Jos huudat jotain niin kannattaa hiukan pistää merkille milloin huuto olisi sulkeutumassa, jos vaikka ei käy päivittäin lukemassa sähköpostiaan

Tässäkin tapauksessa myyjä on kuitenkin vastannut kohteessa viiteen eri kysymykseen parin tunnin sisällä kysymyksen esittämisestä, niin miksi ei nyt sit vastaa mitään. Voihan toki olla ettäon tullut joku yllättävä tilanne ja ei pääse vastaamaan.