Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

väpä: mulla tuli 22kg ja joku 13 oli vielä jäljellä pari päivää sitten. lopetin imetyksen1.1 ja olen ravannut vessassa sen verran että 2-3 kiloa nestettä on lähtenyt. mulla ei imetys pudottanut painoa vaan sen lopettaminen, vauva sai rintaa tasan vuoden. imetys sitoo hirvittävän määrän nesteitä joittenkin kehoon.
 
raskausaikana tuli 18-20 kiloo painoo :ashamed: ja nyt on noin kuukaus kulunu synnytyksestä ja vielä on jälellä alotuspainoon n. 9 kiloo .. ensimmäisen kahen viikon aikana tippu tosi hyvin, mutta sen jälkeen ei oo kilookaan lähteny, jämähin nyt tähän painoon ihan täysin :( ja täys imetyksellä mennään...
 
Painoa tuli n. 4,5 kg ja kaikki jäi synnärille. Laihduin n. 3 kg alle lähtöpainon kun lypsin ja imetin tiuhaan. Nyt vauva 2 kk ja 12 pv ja painoni samassa kuin ennen raskautta. :) Kolmas raskaus, edellisissä tullut n. 6-8 kg. Aina jääny kaikki synnärille ja oon laihtunu imetysaikana lisää.
 
Lähtöpainossa olin kolmessa päivässä.

No toi kuulostaa nyt ihan satutarinalta, mutta niin se meni. Mulle tuli raskauskiloja 7, jotka jäivät kaikki synnärille. Synnytyksen jälkeisen viikon aikana paino laski vielä neljä kiloa sen lähtöpainon alle, eli raskausaikana tuli sitten kai laihduttua. Tosin ylipainoa on edelleen.
 
Eksata n 20kg josta 10kg vuoden sisään ja loput 10kg sit laihdutin tosissani pois kun lähdin töihin.
Tokasta 12kg. 5kg jäi laitokselle ja jälkitarkastuksessa oli vielä 3kg ja ja ne lähti pienellä ruokavalion tarkkailulla muutamassa kuukaudessa.
Nyt 3 menossa rv 38+0 painoa tullu tasan 10kg.
Musta kannattaa raskausaikana tarkkailla ettei mihinkään ylettömyyksiin sorru. Ei ollu ekan synnytyksen jälkeen kovin hehkeä tunne olla 10 kg läskimpi, synnytyksen jälkeinen masennus päällä ja ihmiset kyseli et koska sä synnytät... Mulla on ainakin hyvä olo kun oon suht hyvässä timmissä.
 
Esikoista kun ootin tuli kiloja n. 20, laitokselta kun tulin kotiin säikähin puntarilla käydessä että paino ei pudonnu juuri mitään vaikka just pusersin ulos yli 4 kilosen tytön! :eek: Noh, muutama viikko tästä niin 15 kiloa oli yhtäkkiä kadonnu ja loput 5kiloo sitten vähän hitaamassa tahissa... Yövalvomiset ja imetys varmaan autto tohon pikaseen painonpudotukseen.
Nyt odotan kakkosta viimesilläni ja sama 20kg näyttää taas kertyvän mittariin.. :ashamed: saa nähä miten käy tällä kertaa :whistle:
 
jenkkivaimo
Mulle tuli painoa 21 kg, synnärille jäi 11 kg ja loput tippui ensin vauhdilla sitten hitaammin niin, että olin lähtöpainossa 3 kk synnytyksestä. Nyt poika on 4 kk ja oon kaks kiloa alle lähtöpainon. Painoindeksi nyt 21,8, joten pari kiloa vois vielä tippua, sitten alkaa jo huolettaa. Kun siis käyn salilla ehkä kerran viikossa, muuten ainoa liikunta on lapsen kantaminen ja vaunulenkit. Syön ihan mitä sattuu, ei vaikutusta. Täysimetyksellä täälläkin.

Vähän jo jännittää imetyksen lopettaminen, ei sais jäädä tää ruokavalio päälle. Vaikka enpä mä taida kuitenkaan kauhean epäterveellisesti syödä...
 
Painoa tuli raskauden aikana sellainen kuusi kiloa ja synnärille jäi 9 :LOL: Ja olen kyllä ihan normipainoinen.NYt kun poika on kuukauden ikäinen niin painoa lähtenyt 12kiloa.Nyt saisi kyllä loppua painonlähtö kun imetän kuitenkin .
 
ekasta lihoin 33kg, jäi 10kg (on siis vieläkin mulla :)) ja tokasta lihoin 14kg, lähti 4kg, mutta tuli heti takas kaksinkertasena :), nyt ennen tätä kolmatta raskautta sain kauheella 2 viikon laihutuskuurilla pudotettua 10kg, joka on tosin tullut takas nyt, eli täs kolmannes raskaudes tullu jo 10kg painoo.. viikot 27.. enää ei kyl sais tulla ku pari kiloo..argh.. :/ lähtöpaino oli siis esikoisesta 50kg..
 
Mulle tuli koko raskausaikana yhteensä 5 kg ja synnärillä jäi 8kg eli nyt 5pv synnytyksestä olen 3kg kevyempi kuin ennen raskautta :) No, mulla tosin kiloja olikin ihan riittävästi ennen raskauttakin, ettei sen puoleen.
 

Yhteistyössä