kuinka nopeasti olette päässeet erosta yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten pian eron jälkeen olette olleet valmiita uuteen suhteeseen? Oliko eropäätös yksimielinen vai kumman päätös?

Mulla on erosta nyt 2,5v ja poljen edelleen paikoillani. Tuntuu ettei tästä pääse eteenpäin, enkä ikinä tule enää miestä löytämään. Jäin 3lapsen totaali yksinhuoltajaksi kun laitoin vihdoin ja viimein eropaperit narsisti pettäjä miehestäni. Arki sujuu paremmin ja lapset voivat selkeästi paremmin, mutta mulle itselle iskee välillä niin kova kainalon kaipuu että sattuu. Ja se, että voisi jakaa arjen ilot ja surut ja sen hoitovastuunkin välillä. Mutta meni kyllä myös niin totaalisesti usko ja luotto koko miessukupolvea kohtaa ja itsetunto poljettiin pohjamutiin, että en edes uskaltaisi suhdetta aloittaa,enkä siihen koe olevani valmiskaan. Pelkään ajatusta uusperheestä, että joku "vieras" komentaisi minun lapsiani yms.

miten kauan mahtaa kestää saada ajatuksensa selvitettyä itselleen? takaisin ei ole paluuta, sen koitan sentään pitää mielessä vaikka vaikeaa sekin on välillä.

itselläni myös. Tuntuu, ettei uskalla aloittaa mitään ,vaikka välillä joku ihan kiinnostavan oloinen mies tulee vastaan ja osoittaa kiinnostusta, niin silti itse isken jarrut päälle.

Kuulostaa supernopealta, mutta 2,5kk.
Meillä tosin oli suhde exän kanssa ollut jo pitkään vähän mitä oli. Monta kertaa erosta puhuimme, mutta emme osanneet sitä tehdä.
Kunnes tämä uusi tuttavuuteni tuli elämääni, oli lähtö exän ja minun yhteisestä kodista helppoa.
Vajaa 3 kuukautta siinä meni kun aloimme 'virallisesti' seurustelemaan.
Enkä kadu hetkeäkään, että tilanne meni miten meni. Nyt elän elämäni onnellisinta aikaa samaisen miehen kanssa, 2 lasta sängyissään nukkumassa. :)

Tsemppiä kovasti, toivottavasti pääsette vielä eteenpäin!

Erosta oli kolme vuotta, kummallakin jo uusi suhdekin, kun tajusimme että ei tässä oikeesti olla eteenpäin menty.

Me palasimme yhteen, mikä osottautui oikeaksi ratkaisuksi. Nyt ollaan oltu 7 vuotta taas yhdessä, eikä loppua näy.

Yhteistyössä