Kuinka nopeasti olette aloittaneet uuden suhteen eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4 v ennen kuin pysytin edes kuvittelemaan,että alkaisin suhteeseen saati voisin luottaa toiseen.5v eron jälkeen aloitin varovasti uuden suhteen joka osottautukin siksi oikeaksi ajan kanssa=)
mutta toki riippuu ihmisestä ja siitä miten eroon on päädytty.toiset voi alottaa suhteen hyvinkin äkkiä.kukin tyylillään.

mie kyl tapasin ennen eroo nykyisen ukkoni... oltiin aikasemmin työkavereita ja siittä se sit niinku lähti menenmään. ex ukko oli suht paskamainen, olin jo pitemmän aikaa eroo miettiny, mut en saanu aikasex lähtee. uus kulta rohkas mua tekemään pesäeron, enkä oo katunu päivääkään :D

Erosin yli 5 v kestäneestä avoliitosta/kihlauksesta helmikuussa 2001. Saman vuoden elokuussa muutin yhteen nykyisen mieheni kanssa, ja keväällä 2002 mentiin naimisiin. Tuohon väliin mahtui vielä kolme tai neljä seurustelusuhdetta :snotty: eli en mä kauan eroa "surrut".

Kun tapasin mieheni, en etsinyt vakavaa suhdetta, tarkoitus oli vaan deittailla ja pitää hauskaa.

Erottiin 2003 ja nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä vuodesta 2006... Välissä oli useita suhteita, vakaviakin, jotka kaikki kaatui siihen, että en ollut valmis.

Yhteistyössä