V
vieras äiti
Vieras
Itselläni oli kani, jolle tulin allergiseksi vasta sen oltua minulla monta vuotta, sitten se kuoli ja muutaman vuoden päästä otettiin gerbiilejä, ne ehti olla meillä vuoden kun aloin saamaan kamalia hengenahdistuksia, tietenkin niistä piti luopua. Nyt en ole oikeastaan millekään eläimille altistunut sen jälkeen, tänään siskoni ilmoitti ottavansa heille hiiriä lemmikiksi...vähän huolestuttaa, loppuuko vierailut siellä minun osaltani, voinko hetkeäkään olla samassa tilassa ilman että saan siitä kamalat allergiaoireet?
Onko esim. 1-2 tunnin vierailu virhe, onko melko varmaa että oireet tulevat jo siellä tai vasta jälkeenpäin, onko mitenkään mahdollista säästyä oireilta jos vierailee lyhyesti.
Mulla ei ole ventolinea tai mitään hengitystä avaavaa, jos oireet tulee. Voiko mitenkään välttää niitä, muuta kuin olla käymättä?
Onko esim. 1-2 tunnin vierailu virhe, onko melko varmaa että oireet tulevat jo siellä tai vasta jälkeenpäin, onko mitenkään mahdollista säästyä oireilta jos vierailee lyhyesti.
Mulla ei ole ventolinea tai mitään hengitystä avaavaa, jos oireet tulee. Voiko mitenkään välttää niitä, muuta kuin olla käymättä?