N "Naani" Vieras 29.11.2012 #1 Pyysin lapsista virkatodistuksia, kuinka nopeasti mahtavat maistraatista tulla postitse?
N "Naani" Vieras 29.11.2012 #3 ^ Taitaa olla tylsää? Eikö kukaan tiedä, kuinka nopeasti noita voi odottaa?
N "Naani" Vieras 29.11.2012 #4 Eikö kukaan tosiaan tiedä tätä? Olisi kiva tietää, milloin näitä voi/kannattaa odottaa.
B Bonaire Aktiivinen jäsen 07.10.2006 21 378 0 36 29.11.2012 #5 itse tilasin keskusrekisteristä netin kautta( Helsinki ), kun kuulun kirkkoon ja nettisivulla sanottiin toimitusajaksi 1-2 päivää..
itse tilasin keskusrekisteristä netin kautta( Helsinki ), kun kuulun kirkkoon ja nettisivulla sanottiin toimitusajaksi 1-2 päivää..
N "Naani" Vieras 29.11.2012 #6 Minä tilasin ne maistraatista ihan paperiversiolla, kun ei muuta vaihtoehtoa ollut annettu ja kävin siis eilen laittamassa postiin ne. Luulisi niiden tänään olevan maistraatissa eli ehkäpä ensi viikon alussa jo tulisivat?
Minä tilasin ne maistraatista ihan paperiversiolla, kun ei muuta vaihtoehtoa ollut annettu ja kävin siis eilen laittamassa postiin ne. Luulisi niiden tänään olevan maistraatissa eli ehkäpä ensi viikon alussa jo tulisivat?
Minuli Aktiivinen jäsen 27.09.2011 1 003 0 36 29.11.2012 #7 Kesällä puolisentoista vkoa että tulivat postissa, piti käydä paikanpäältä hakemassa uusi kun tarve oli jo aikasemmin. Ja mä siis tilasin puhelimitse.
Kesällä puolisentoista vkoa että tulivat postissa, piti käydä paikanpäältä hakemassa uusi kun tarve oli jo aikasemmin. Ja mä siis tilasin puhelimitse.