Kuinka nopeasti laihtuu jos jättää herkut pois?

  • Viestiketjun aloittaja tahtoa on
  • Ensimmäinen viesti
tahtoa on
Karkkipusseja menee 2-3viikossa. Ja pullaa pari kertaa päivässä.

Jos nämä jätän kokonaan pois niin miten nopeasti laihdun?
Liikun myös pari kertaa viikossa lisäksi.

Kokemuksia onko?
 
Keikas
Minä jätin limpparin ja suklaan pois ja aloin liikkua 2-3 kertaa viikossa. Kymmenen kiloa putosi kolmessa kuukaudessa. Loput kahdeksan ei sit lähdekään millään (huokaus).
 
liikuntaa myös tarvitsee. vaikka minä söin päivittäin iost jättipussit karkkia, ja paljon muuta makeaa niin silti mun paino ei ole kuukaudessa tippuut kuin noin 3-4 kiloa , mutta olenkin saanut lihaksia kun liikun. sauvakävelen 3-6 kertaa viikossa. Ruokavalota olen muutankin uutanut terveellisemmäksi kerran viikossa syön enemmän.
lääkäri sanoi että kaikkia herkkuja ei tarvitse kokonaan jättää , mutta vähentää määrää esim puolikas pulla päivkahvilla, neljä palasta suklaata jne.
 
vieras
syötkö muuten terveellisesti? sekin vaikuttaa. jos nyt niiden karkkien sijaan alat ahmia hyvää ruokaa vähän enemmän, niin lopputulos on plusmiinusnolla. minäkin syön liikaa karkkia ja pullaa ja silloin kun en syö, tulee napsittua jotain muuta hyvää... eikä sillä tavalla laihdu. tiedän sen, ei ole tullut yllätyksenä, mutta itsekuri puuttuu
 
ap
Alkakaas muutkin tähän hommaan. Tottakai ruokavalioni on terveellinen lisäksi, kohtuus siinäkin. Mutta pääasiassa kun noi herkut jättään pois niin laihtuuko sillä kuinka paljon kuukaudessa, onko kokemusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkakaas muutkin tähän hommaan. Tottakai ruokavalioni on terveellinen lisäksi, kohtuus siinäkin. Mutta pääasiassa kun noi herkut jättään pois niin laihtuuko sillä kuinka paljon kuukaudessa, onko kokemusta?
no mä olen nyt ollu seitsemän viikkoa laihiksella. paino on tippunut tossa ajassa 11 kg ja 400 g. nyt on niin että lähtee sellaiset 700-1000 grammaa viikossa. mutta sen lisäksi että olen jättänyt sokerit pois. olen jättänyt myös rasvat mahdollisimman vähäksi. paljon kasviksia ja kuitupitoista ruokaa. kalorit 1200 korkeintaan. ja oikeestaan jääny alle 1000 kaloirin joka päivä. eli en usko, että pelkkä makean jättäminen saa pois kuin joitakin satoja kaloreita alle puolikiloo siis viikossa
 
naksu
Kaikki herkut pois, limut pois , paljon salaattia ja vihanneksia, normaalia ruokaa kohtuu annoksia ja yksi päivä viikossa jolloin saa herkutella (ei silti koko päivää) 7kk ja lähes 20kg tippui paino .
 

Yhteistyössä