Kuinka nopeasti diflucan alkaa auttamaan hiivatulehdukseen?

• Viestiketjun aloittaja hiivainenko?
  • Ensimmäinen viesti
hiivainenko?
Yhdessä rasvan kanssa-
Kokkareinen vuoto eikä muita oireita, alapäähän kun kurkkasin, niin löysin yhden haavauman joka tuntui vähän oudolta, mutta ei ollut ollenkaan kipeä. Mielestäni vanhan tikinreiän kohdalla, eli voi olla vain turvotustakin, tosin se oli sentin pitkä :O
Jos ei tämä ala auttamaan, niin pitää miettiä muita vaihtoehtoja vaivan syylle.

Jos 9 aikaan olen tänään ottanut, niin koska alkaa vaikuttamaan oireisiin jos on hiivaa?

Aiemmin minulla on hiiva tullut vain antibiootista ja silloin tullut kipeitä pahoja haavaumia ja kutinakin ollut järjetön. Nyt alapää tuntuu vain jotenkin oudolta, mutta erityistä kutinaa ei ole

"aapee"
[QUOTE="sera";29560995]Diflucan auttaa 1-3 päivässä. Voide helpottaa oireita usein nopeammin.[/QUOTE]

No mulla ei ollut sisälle laitettavaa voidetta, vain tuollaista mitä laitetaan ulkopuolelle.
Oireissa ei häiritse kuin vuoto ja alapään oudot tuntemukset. Seksikin jotenkin tuntui kurjalle, ei sattunut mutta kurjan tuntuista, kuin olisi hiekkapaperia.

Eikä tosiaan ole ollut kuin "antibioottihiivaa", joka tulee tosi hurjana, ei lainkaan kokemuksia "iisimmästä" hiivasta, jos nyt näin voi sanoa.

"sera"
Odottele rauhassa, ilman yhdyntöjä ym.
Voit voidella tiettyjä voiteita "sisällekin".

Jos ei lääkkeet auta, voit kokeilla esim. Ovestinia mutta otathan yhteyttä ensin/samalla lääkäriin.
Kuivatkin limakalvot voi siis aiheuttaa hiivamaisia tuntemuksia ja tai/vaatia pientä hormonaalista hoitoa.

V iwras
[QUOTE="aapee";29561012]Mitä sivuvaikutuksia oot saanut?
Olen diflucania syönyt ennenkin, joskus ihan useamman päivän kuurin vahvan antibioottikuurin aikana ja jälkeen[/QUOTE]

Nokkosihottuma tuli aika pahana, muutenkin olo oli kurja, päätä särki, maha oli kipeä/kuralla, pieretti, hikoilutti.

En uudestaan uskaltaisi enää koittaa.

"aapee"
Luulen kyllä että on hiivaa, kun tuo haavaumakin siellä :/
ja valkovuoto on niin kokkareista, ettei imeydy edes pikkuhousunsuojaan ja alakerta on ihan täynnä sitä valkoista töhnää joka ei lähde pyyhkimälläkään kokonaan pois.

Jos ei ala parissa päivässä auttamaan tuo lääke, niin täytyy sitten miettiä vaihtoehtoja.

Yhteistyössä