Kuinka nopeasti Cuplaton auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän koliikkivauva on reipas 11vee. Huudot loppui vähitellen 4kk iässä ja siitä eteenpäin on ollut kaikki kunnossa. Mä käytän nyt 1kk ikäiselle vauvalle Disflatyl-tippoja, koska niitä tarvii antaa vain 3 kertaa päivässä.

:hug: :hug: :hug: :hug:

Meillä niistä kleen tipoista ei ollut mitään apua huippu rajuun koliikkiin. Eikä ollut maitohappobakteereista, allergiakorvikkeesta, eikä varsinkaan vyöhyketerapiasta. Koliikki on pahinta mitä olen elämässäni kokenut.

Koeta jaksaa!!!! SE MENEE OHI!!!! Mä en olisi vielä kolmikuisen kanssa voinut lähteä kylille, mutta 5 kuisen kanssa oltiin jo etelässä.

Jos huuto ei ole vain pari tuntia iltaisin niin vie vastasyntyneisiin erikoistuneelle lastenlääkärille.

Ps. Olen kuullut koliikkikeinusta paljon hyvää. Jos olisi toinen samanlainen niin kokeilisin sitä.

Supervoimia!!!

Meillä Cuplaton ei todellakaan auttanut, vaan vain pahensi tilannetta. Tämän tajuamiseen meni liian kauan. On kuulemma aika tujua kamaa aikuisellekin. Joten seuratkaa tilannetta.

Kiitos... toivottavasti helpottaa kohta. Sitä vain surettaa toisen puolesta kun haluaisi antaa mahdollisimman hyvän alun pienelle. Ja välillä itkee vain vaikka mitä tekisin... Ja on sylissä ihan koko päivän...

Meilläkään Cuplaton ei esikoisella auttanut. Muille lapsille olen antanut Disflatylia mahavaivoihin (varsinaisesta koliikista kärsi vain esikoinen), ja se on auttanut hyvin.
Esikoisen ollessa pieni söin itse maitohappobakteereita, mausteet minimiin, perunaa ei ollenkaan jne. Koliikki helpotti kolmen kuukauden iässä, mutta siihen asti oli aika rankkaa. Voimia teille, kyllä se helpottaa, toivottavasti pian :)

Nyt vasta pääsin uudelleen koneelle vauva sylissä... Siis apua, onko perunakin kieltolistalla??? Mikäs siinä on? Kohta en uskalla enää syödä mitään... Oma kieltolista on jo pitkä...

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Ja itse suosittelen lämpimästi akupunktiota/vyöhyketerapiia vauvalle. :)

Kokeiltu on :) 4 käyntiä. Ja itse hieron päivittäin jalkapohjia ja yritän jumpata jalkoja aina kun herää... Vyöhyketerapia kyllä tuntui auttavan hieman. Mentiin oikeaan suuntaan.

Ei se kokonaan poista niitä vaivoja kuitenkaan, mut helpottaa kuitenkin jonkin verran. Helpottaa muutamassa päivässä. Mutta me kokeiltiin kaikki ja silti tyttö vaan huusi joka ilta ja päivisinkin. Syynä oli maitoallergiasta johtuvat ilmavaivat ja neki loppu kun siirryttiin käyttää almiron peptiä jota saa apteekista. Onneks on b- lausunto, muuten tulis kalliiks.

Yks tietysti se et pidä paljon vauvaa mahallaan sun mahan päällä, sillon saat myös ite levättyä. Noi vaivat helpottaa yleensä siinä 3kk paikkeilla. Mutta tsemppiä ja paljon jaksamisia teille.

Joskus koliikki onkin ruoka-aine allergiaa. Koita jättää itseltä maito pois, jos helpottais. Tai jos korvikkeella hae apteekista allergisten korviketta (saa ilman reseptiä)..

Yhteistyössä