kuinka nopeasti antibiootti auttaa poskiontelotulehdukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anni"

Vieras
syön nyt kolmatta päivää amoxinia poskiontelotulehdukseen ja tuntuu, että olo pahenee vain... kuinka nopeasti teillä on olo helpottunut kuurin aloituksen jälkeen?

Kyllä seuraavana päivänä olo on ollut jo parempi.
Nyt onneksi olen oppinut nenäkannun käytön, niin ei tarvi enää antibioottia poskiontelotulehdukseen hakea :)

[QUOTE="aloittaja";28269636]minulla on kuumekin vielä samoissa lukemissa kuin ennen kuuria[/QUOTE]

Ei kuulosta kyllä aivan normaalilta jos kolmatta päivää on jo kuuri.

suurin osa poskiontelotulehduksista on virusperäisiä joten antibioottikuuri silloin ei auta. jos on bakteeritulehdus, auttaa kyllä jo päivässä! eipä auta kuin kärsiä, kuulemma tuo nenäkannu on hyvä.

Koskeeko jos naputtelee sormella poskionteloihin? Tai onko paineentunnetta ohimolla?

Mikäli sinuiitit kiusaa usein, kannattaa tarkistaa ettei asu hometalossa! Mikäli punktiot ja antibiootti eivät auta, kannattaa harkita Luc Caldwellia. Sen jälkeen poskiontelot voidaan huuhdella lavaationeulalla.

Mulla oli pahimmillaan monta poskiontelontulehdusta vuodessa, kiitos kasvojen luuston rakentaan ilmeisesti, mutta nenäkannun oston jälkeen ei ole tullut yhtä ainoaa enää helkkarin pitkään aikaan. Nuhakin tuntuu menevän ohi tosi nopeasti. Ja jos ei muuta, niin helpottaahan se oloa ihan sairaasti ja ennen nukkumaanmenoa kipeänä aivan ehdoton. Suosittelen kyllä jos tuo tulehdus vaivaa edes silloin tällöin.

Ei ne antibiootit auta kun jos on bakteeriperäinen tulehdus, mutta jos oireet tulevat siitä että on turvoksissa nenän limakalvot niin kortisonisuihke auttaa niihin.

Eipä kyllä nenäkannu auttanut täällä vaikka käytin päivittäin kaksikin kertaa flunssan aikana niin poskiontelontulehushan se sieltä iski ja lääkäri oli melko varma että bakteeriperäinen eli nyt antibiootti menossa

Yhteistyössä