Kuinka myöhään olette plussanneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä

Vieras
Mulla todella vahvat raskausoireet, samanlaiset kuin ekassa raskaudessa. Raskaus ei ole suunniteltu, eli toivomalla en oireita ole mielestäni kehittänyt. Toki lapsi saa tulla, ja on tervetullut, mikäli raskaana olen. Menkat on nyt jo toista päivää myöhässä, mutta herkimmätkin testit näyttää negaa... Eli onko kokemuksia siitä, että plussa olisi tullut testiin vasta myöhemmin?

Itellä ei ole, mutta siskoni sai plussan vasta olikohan noin viikolla 9 tai jälkeen, en nyt muista ja testejä oli tehty sitä ennen monta. Siinä oli kaikenlaista sählinkiä, mutta en oikein muista kunnolla, ensin noli tullu joku haamu plussa ja sitten se hävis ja muuttui selkeäksi negaksi ja jälkiselitys oli, että edellisessä kierosa oli ollu varhainen keskenmeno, jota ei ollu ite huomannu ja sen ansiosta oli raskaushormoonia viellä ekaa testiä varten, mutta kun se loppui, uusi raskaus ei viellä ollu nostanu hormoonitasoa. Muistakseni näin, mutta voin muistaa pahastikin mettään.

mulle tuli ekat raskausoireet tokaa kun ootin vasta viikolla n. 16, siihen asti ei ollu mitään ja menkatkin tuli ihan normaalisti. olin vähän järkyttynyt kun yhtäkkiä joku potkaisi mahassa ja äkkiä apteekin kautta äitiysneuvolaan ...

Kai mun täytyy vaan kärsivällisesti odotella. Jos ei menkkoja kuulu eikä testeihin tule viivoja, niin neuvolaan sitten kai on mentävä. Verikokeellahan se viimeistään selviää.

tunkeen tähän väliin,mullakin on jotain ihmeliikkeitä oikealla puolella masua,kylmänväristyksiä aamuisin ollut parisen viikkoa ja lämpö noussut 36,9.menkat alkoi sellaset niukat tänään
oonkohan luulosairas?ja oksennuttaa
voiko siis olla raskaana jos menkat on?ei ymmärrä

Minä plussassin esikoisesta kp 40 ja silloinkin oli haamujen haamu. Normaalisti kierto oli 30-35pv. Myöhäinen plussa selittyi ensimmäisessä ultrassa, kun selvisi että sikiö oli 2viikkoa pienempi, kun mitä menkoista oli laskettu. Eli hedelmöityminen tapahtui luultua myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mulle tuli ekat raskausoireet tokaa kun ootin vasta viikolla n. 16, siihen asti ei ollu mitään ja menkatkin tuli ihan normaalisti. olin vähän järkyttynyt kun yhtäkkiä joku potkaisi mahassa ja äkkiä apteekin kautta äitiysneuvolaan ...

no huh huh :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä mikä tyhmä:
tunkeen tähän väliin,mullakin on jotain ihmeliikkeitä oikealla puolella masua,kylmänväristyksiä aamuisin ollut parisen viikkoa ja lämpö noussut 36,9.menkat alkoi sellaset niukat tänään
oonkohan luulosairas?ja oksennuttaa
voiko siis olla raskaana jos menkat on?ei ymmärrä

Menkat tai menkkamaista vuotoa voi kyllä tulla jos on raskaana. Itellä koko ajan tunne, että nyt ne alkaa, mutta ei mtn. Ite olen terkkari ja pitäisi asioista kovastikin tietää, mutta omalle kohdalle kun jtn tapahtuu, niin pää lyö ihan tyhjää..... Sen verran olen "tehnyt empiirisiä kokeita" että kohtu kyllä tuntuu häpyluun kohdilta tosi selkesti sellaisena turvonneena..... Mutta enpä kyllä ole yleensä ennen menkkoja kohtuani painellut, eli tiedä vaikka olisi aina ollut.

Yhteistyössä