Kuinka montaa miestä olette tapailleet alussa treffi-ilmoituksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Saana"

Vieras
Ilmoitukseeni tuli päivässä useampi kymmenen vastausta. Lähetin kuudelle vastausviestin. Haukkasinkohan liian suuren palan. Olen varsin kiireiden, joten mietin, missä ihmeen välissä ehdin tavata heidät kaikki. Yksi olisi tarkoitus valita, mutta olisi kiva tehdä jonkinlaista esikarsintaa myös livenä.

Kysymys siis kuuluu, että miten monesta live-treffistä te olette selviytyneet ja kuinka nopeasti? Ovatko miehet käyneet kärsimättömiksi.

kannattaa varmaan jatkaa viestittelyä ja mahd puhua puhelimessa selvittääkseen ketkä oikeasti haluaa tavata...tapaa miehiä vaikka siinä järjestyksessä et ekana se joka kiinnostaa jo pelkkien viestien perusteella eniten

Pah, mä tapasin varmaan ainakin kymmenen, sillon joskus :D
Enkä voi tosiaan suositella, kaikki oli jollain tavalla viallisia.

Yks tosin oli aika hauska kaikin puolin, tavattiin laivalla, tai siis, oltiin ensin "tavattu" sellasella treffipalstalla ja sitten satuttiin samalle laivalle. Siellä oli huikeen hauska ilta, mutta ihan vaan hauskanpidon merkeissä mentiin :) Ei vakavalla mielin, kun asuttiin toisistamme niin kaukana.

[QUOTE="mä";24020512]keskittyisin vaan yhteen kerrallaan, selvittäisin viesteillä kenet haluan tavata. Tulee vain harmia kun miehelle selviää, että on alkuun tapaillut muitakin.[/QUOTE]

siis miten tästä harmia tulee? jos nettideittaileva mies ei kestä sitä et nainen treffailee muitakin (alussa) niin taitaa olla väärä mies ja ois väärä mies ainakin mulle!!!

[QUOTE="mä";24020512]keskittyisin vaan yhteen kerrallaan, selvittäisin viesteillä kenet haluan tavata. Tulee vain harmia kun miehelle selviää, että on alkuun tapaillut muitakin.[/QUOTE]

Siinä tapauksessa ne muut potentiaaliset ehdokkaat menevät hukkaan. Aion tavata yhden kerran ainakin kolme näistä miehistä livenä, ennen kuin teen mitään päätöksiä jatkon suhteen. Voin kertoa tämän myös miehille. Jos siitä pelästyvät, niin saavat mennäkin minun puolestani.

Jos melkein jokainen tuntuu sopivalta, niin tapaa ihmeessä kaikki. Livenä sen toisen näkee, haluaako tavata uudelleen etkä ole tilivelvollinen sinkkuna kellekään, kenelle viesteilet.

Itse olen parin vuoden nettiprofiilin roikkumisen myötä tavannut kerran miehen, jota olisin ehkä voinut harkita tapaavani useammankin kerran. Vastauksia on tullut satoja, mutta melkoista skeidaa se tarjonta.

no kuinkas kauan tää teidän arvonta ja vertailu kuka on paras, sitten kestää? Ja kuinka kauan se mies sitä saa arpoa?
Yksi tapaaminen, vai useampi?
Viikko, vai kuukausi?

Eiköhän olis parasta, että sinä valitsisit jonkun, jonka kanssa treffailla. Näissä innokkaimmissa tuskin yleensä on mitään valioyksilöitä. Mullakin meni vuosi, ennenkuin löysin oman kultani. Tutustuin vaan yhteen naiseen kerrallaan.

Eiköhän olis parasta, että sinä valitsisit jonkun, jonka kanssa treffailla. Näissä innokkaimmissa tuskin yleensä on mitään valioyksilöitä. Mullakin meni vuosi, ennenkuin löysin oman kultani. Tutustuin vaan yhteen naiseen kerrallaan.

Eli valitsen yhden ja huomaan ekojen treffien jälkeen, ettei natsaakaan. Sen jälkeen joudun laittamaan taas uuden ilmoituksen, johon mahdollisesti samat raakkaamani miehet vastaavat. Liian vaivalloista ja monimutkaista.

[QUOTE="aapee";24021230]Eli valitsen yhden ja huomaan ekojen treffien jälkeen, ettei natsaakaan. Sen jälkeen joudun laittamaan taas uuden ilmoituksen, johon mahdollisesti samat raakkaamani miehet vastaavat. Liian vaivalloista ja monimutkaista.[/QUOTE]

sen saman ilmon paat, eikä ne samat tyypit sulle enää laita viestiä.
Mites sä ennen hait kumppania, kun ei vielä ollut tätä nettiä?
Kävit kapakassa kaikki miehet läpi? Vai odotit että vastaan tuli se, joka heti vei jalat alta?

No luulis ettei tuollaisesta harmistuva mies hakisi netistä seuraa vaan jostain ihan muualta...musta nettideittailun henkeen kuuluu se että kerralla voi tutustua useampaan, joista sitten valitsee. Koska vastauksia tulee kerralla paljon eikä viestien perusteella välttämättä voi tietää natsaako oikeasti. Ehkä se toinen, ketä ei tavannut, olisikin ollut irl ihan huipputyyppi?

Mä uskon, että kyllä ekoista tektsteistä jo pystyy päättelemään ketä haluaa tavata. Itse tavannu mieheni kirjeenvaihdon perusteella ja kyllä se vaan sieltä heti pomppas eikä ollu paluuta. Toisen kanssa hetken kirjottelin, jotta näkisin varmaksi mikä on miehiään, mutta ei se ollu samaa tunnetta..

[QUOTE="aapee";24021230]Eli valitsen yhden ja huomaan ekojen treffien jälkeen, ettei natsaakaan. Sen jälkeen joudun laittamaan taas uuden ilmoituksen, johon mahdollisesti samat raakkaamani miehet vastaavat. Liian vaivalloista ja monimutkaista.[/QUOTE]

Eihän sun sitä ilmoitusta tarvitse poistaa, vaikka jonkun lähtisit tapaamaan.

Vitsi, miten te naiset (itsekin olen!) teette asioista aina noin vaikeita :D

[QUOTE="vieras";24021377]No luulis ettei tuollaisesta harmistuva mies hakisi netistä seuraa vaan jostain ihan muualta...musta nettideittailun henkeen kuuluu se että kerralla voi tutustua useampaan, joista sitten valitsee. Koska vastauksia tulee kerralla paljon eikä viestien perusteella välttämättä voi tietää natsaako oikeasti. Ehkä se toinen, ketä ei tavannut, olisikin ollut irl ihan huipputyyppi?[/QUOTE]

mutta tätähän sitä voi jahkata ihan maailman tappiin irl:kin. Ehkä jossain on joku "parempi".
Kun mä tapasin nettitreffini ekaa kertaa, se oli niin hermostunut, että mua suorastaan ällötti sen olemus. Tapa lyödä käsiään polviinsa esim..
Kunhan ensi tapaamisten jälkeen se hermostus hellitti, en oo tuota ällöä maneeria enää nähnyt.

[QUOTE="mä";24020834]no kuinkas kauan tää teidän arvonta ja vertailu kuka on paras, sitten kestää? Ja kuinka kauan se mies sitä saa arpoa?
Yksi tapaaminen, vai useampi?
Viikko, vai kuukausi?[/QUOTE]

No niin kauan kunnes sen tietää. Joistain sen huomaa heti ekalla silmäyksellä, joistain vasta kun on tapailtu useita kertoja. Jos mä suhteeseen jonkun kanssa rupean, niin haluan että se on kanssa varma siitä että minä olen se paras vaihtoehto. Sit kun se oikea on löytynyt ja siihen on sen verran ehtinyt tutustua että vaikutelma on vaan varmistunut, niin ei siinä tee enää mielikään muita tapailla. Itsestään jää siis pois kuvioista nuo muut. Mut ei kaikista näy ne parhaat puolet vielä ekoilla treffeillä esim. jännityksen vuoksi, joten en pistäis mitään rajaa niihin että silloin jo pitäisi tietää.

Enkä tosiaankaan ole itsekään odottanut että miehet heittäisivät hyvästit kaikille muille heille vastanneille sillä sekunnilla kun ovat sopineet treffit mun kanssa. Etenkin kun mun mielestä jos samalla paikkakunnalla asutaan, on paras tavata mahdollisimman pian ja tutustua siinä ennen sen pidempiä kirjoitteluja. Ei se et käy treffeillä jonkun kanssa tutustumismielessä mitään parisuhdetta tarkoita vielä missä pitäisi alkaa toisesta mustistelemaan. Jotenkin outo ajatus, että jo ekojen treffien jälkeen pitäisi sitoutua niinkuin parisuhteessa olisi vaikkei edes tunne toista juuri yhtään.

[QUOTE="mä";24021504]mutta tätähän sitä voi jahkata ihan maailman tappiin irl:kin. Ehkä jossain on joku "parempi".
Kun mä tapasin nettitreffini ekaa kertaa, se oli niin hermostunut, että mua suorastaan ällötti sen olemus. Tapa lyödä käsiään polviinsa esim..
Kunhan ensi tapaamisten jälkeen se hermostus hellitti, en oo tuota ällöä maneeria enää nähnyt.[/QUOTE]

No just sen takia ei minusta kannatakaan kiirehtiä tai turhaan sulkea ovia takanaan ennenkuin on ajan kanssa tutustunut ihmisiin. Se kirjoitellessa saatu vaikutelma voi olla ihan muuta kuin todellisuus, samoin ekoilla treffeillä. Olin itse nykyisen miehen kanssa ihan "katsellaan" -meiningillä monet, monet treffit ennenkuin ujon kuoren alta paljastui se ihana ihminen, johon ihastuin.

[QUOTE="Jenni";24021472]Mä uskon, että kyllä ekoista tektsteistä jo pystyy päättelemään ketä haluaa tavata. Itse tavannu mieheni kirjeenvaihdon perusteella ja kyllä se vaan sieltä heti pomppas eikä ollu paluuta. Toisen kanssa hetken kirjottelin, jotta näkisin varmaksi mikä on miehiään, mutta ei se ollu samaa tunnetta..[/QUOTE]

Mulla taas on kokemusta, että mies jonka kanssa pitkään kirjoitellessa oli voimakas tunne että tässä se on, ei tuntunutkaan yhtään omalta tavatessa. Sit taas yksi kenen kirjoituksista en pitänyt juuri yhtään ja kenen kanssa menin treffeille vaan kun ei ollut muuta tekemistä ja kaipasin leffaan seuraa, vei multa heti ensi näkemältä jalat alta.

[QUOTE="aapee";24025067]Pakkohan se ilmo oli poistaa, kun viestejä tuli useita kymmeniä jo ensimmäisen päivän aikana. Olisin seonnut niiden kanssa kokonaan, jos olisin antanut vielä lisääkin tulla.[/QUOTE]

No sun ilmoitus oli uusi, toki tuli paljon vastauksia ekan päivän aikana. Mä oon tavannut netin kautta arviolta joku 50 miestä. Muutamista kehkeytyi pidempiä suhteita, muutamat tapaamiset jäi vaan yhteen. Yhden kanssa tässä nyt elellään kera lapsosten :)

[QUOTE="aapee";24025160]Pelimiestä olenkin hakemassa itselleni. Sopii tähän elämäntilanteeseen oikein mainiosti.[/QUOTE]

Ja laitoitko ton siihen ilmoitukseen? :D Ihme ettei vastauksia tullut 300 :D

Yhteistyössä