kuinka monta tuntia vuorokaudessa teidän n,1,5vuotiaat nukkuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
kuinka monta tuntia yöllä?mistä mihin?nukkuuko heräämättä??ja kuinka pitkät päikkärit?mistä mihin??
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen..kun tuntuu että tuo oma poitsu nukkuu välillä hirmu vähän:/

yöt klo 20-7, heräilee hampaiden tuloon ja korvatulehduksissa, muuten nukkuu.
klo 13-16(17) päikkärit

Esikoinen nukkui yöt 20-7, päikkärit kesti 30min-1h. Lapset on erilaisia.

Mikä on mielestäsi vähän? Meillä nukkuu aika tarkkaan 12 h vuorokaudessa, eli 9-10 h yöllä ja 2-3h päivällä. Olen aina kadehtinut niitä joiden lapset vetää tuon 12 h yöllä ja sitten vielä päiväunet päälle. Ei meillä vaan. Isäänsä tullut, ei tarvitse enempää unta. Yöt nukkuu onneksi putkeen.

KAikki 1,5v. on nukkuneet hyvin erilailla..

Mutta nuorin, nyt 1,5v. nukkuu öisin n.21.00-7.00 ja päiväunet sitten 12.00-14.00, tosin joskus nukkuu päiväunia jopa 4tuntia, ja joskus yöunia 19.00-7.00. Jos terve, ei herää yleensä öisin.

nukkui silloin kuten edelleenkin nyt 2v2kk samalla lailla: yöllä 21-7 (-8) eli 10-11h ja päivällä 1-2h,nukkumaan n.13...kutakuinkin 12h vrk. Kerran nukkui 12h yöunet,oltiin ihan ihmeissämme,useinmiten nukkuu 10½h.

nukahtaa 23-1 välillä. herää 8-11 välillä. päikkäreitä ei aina nuku. yöt olleet jo tosi kauan ihan päin helvettiä. ei vaan jaksa enää taistella että sais nukkumaan siedettävään aikaan ja olen jo lopettanu haaveilemisen kokonaisista yöunista. eläkepäiviä odotellessa. :D

Meillä 1v5kk nukkuu yöllä noin 10-11 tuntia, mutta herää joka yö vähintään muutaman kerran, pahimpina öinä 10 kertaa. Päiväunia nukkuu yhdet, yleensä alle 30min. Joskus saan nukahtamaan uudestaan, jolloin nukkuu yhteensä vajaan tunnin.

nukkuu klo 21-8/9. päiväunet tunnin, pari klo 12(13)->. herää yöllä yleensä kerran kitisemään, otetaan sitten viereen nukkumaan. ei joka yö, ehkä pari kertaa viikossa. joskus tyyntyy myös itsekseen. on ollut aina hyvä nukkuja. ihan vastasyntyneestä nukkunut ja nukahtanut hyvin. toista se oli esikoisen kanssa..

eli summa summarum, ja kuten muistakin vastauksista voi päätellä, 1.5-vuotias nukkuu keskimäärin 12 tuntia vuorokaudessa.

Yöunet 11 tunnin mittaiset. Herää 2-5 krt/yö. Päiväunet 20min.-2t, riippuen päivästä ja häiriötekijöistä. Meillä on erittäin herkkäuninen kuopus ja herää todella helposti pieniinkin ääniin..

Meillä 1,5 v menee nukkumaan yleensä 20.30 ja heräilee yleensä 6-7 aikoihin. Eli noin 10 tuntia nukkuu. Päivällä nukkuu, jos autoillaan, silloin koko automatkan, jopa 4 h. Jos ei autoilla, niin vaikea saada nukkumaan päivisin, joskus nukutus kestää pari tuntia (tulee itse sängystä pois, kun sillä on isojen tyttöjen sänky). Selvästi kuitenkin tarvisi ne päiväunet, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa. Jos nukkuu päivällä, nukkuu yleensä tunnin.

On aina ollut huono nukahtamaan ja heräilee usein. Tarvii nukahtaakseen pullon. Nyt ollaan 1,5 kk nukuttu isojen tyttöjen sängyssä ja on ihan tavallista, että nukkumaan mennessä on rumba, jolloin tyttö nousee 30 kertaa sängystä pois ja sit se viedään takaisin. Jos ei yöllä herätessään rauhoitu silittelyyn, niin annetaan pullo. Joskus saattaa itse aamuyöstä 4-6 välillä kömpiä itse meidän väliin nukkumaan.

[QUOTE="mä";22656870]12 tuntia yöllä 20.30-8.30, nukkuu heräämättä. päikkärit n 1,5-2 tuntia, yheltä yleensä laitan nukkumaan[/QUOTE]

Meillä myös näin, kellolleen :)

Meillä nukutaan 21-8.30 ellei sitten pidä lähteä viemään isompaa autolla kouluun...Päikkärit nukkuu 13-ja noin 2-3h.öisin ei herää kun välillä etsiin tuttia(ne pimeässä näkyvät tutit on mainio keksintö siihen:).

Yhteistyössä