Kuinka monta lastenlasta äidilläsi on? Äitisi ikä?

  • Viestiketjun aloittaja Kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti
Lyylikki harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
Äidilläni olisi kaksi lastenlasta, 4- ja 6-vuotiaat. Hän ei vain ole koskaan ehtinyt heitä nähdä, äitini kuoli sen ikäisenä kuin minä olen nyt.
Niin joo jaa äitini olisi nyt siis 56 v.
 
Lyylikki harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
Äidilläni olisi kaksi lastenlasta, 4- ja 6-vuotiaat. Hän ei vain ole koskaan ehtinyt heitä nähdä, äitini kuoli sen ikäisenä kuin minä olen nyt.
Niin joo jaa äitini olisi nyt siis 56 v.
Ja vieläkin lisäys, pitäisi kaivaa se salasana taas esiin tai osata olla painamatta lähetä-nappia niin nopeasti.... Äitini täyttäisi 56 juuri tänään.
 
kannanottaja
Ihan reaaliteettina (eli ei suoraan kiusaksi) minun äiti täytti eilen 56-v. ja mulla 31-v. ei lapsia. Mummi 88-v. sairastaa maksasyöpää, mutta sinnittelee serkkutyttöjen, enon ja tädin raskaana olevien tyttöjen takia. Enon tytär 32-v. odottaa kaksosia hoitojen myötä ja la elokuussa. Nuorempi serkku 27-v. on la syys-lokakuussa. Jänniä aikoja eletään..
 
äidilläni on yksi lapsenlapsi (3 mikäli isäpuoleni lapsenlapset lasketaan, mutta eivät kutsu äitiäni mummiksi vaan nimellä ), äitini ikä 55v.

isälläni myös yksi lapsenlapsi, isäpuolellani 3 (johon mukaan laskettu oma tyttöni, joka kutsuu häntä ukiksi ja jolle isäpuoleni on ihan yhtä tärkeä isovanhempia kuin äitini ja isänikin)
 

Yhteistyössä