Samaa mieltä.Yksi turvaistuinikäinen.
Mikä ihme kriteeri toi turvaistuin on?Yksi turvaistuinikäinen.
Samaa mieltä minäkin. Ei siis riitä että on lapsi alle 18v. Yleensä kun sitä turvaistuiniäkistä pitää siihen istumeen asentaa ja vöitäkin laittaa niin sitä tilaa auton ympärille tarvitaan. Jos istuinta ei ole, on lapsi niin iso että pääsee kyllä itsekin kyytiin ihan normaalistakin ruudusta kuten vanhempienkin pitäisi päästä.Yksi turvaistuinikäinen.
Mä toivoisin, että 15v olisi jo sen verran järkevä, että hänen kanssaan uskaltaisi jo kulkea parkkipaikalla muuallakin, kuin perheparkissa missä on lyhyt matka ja turvallinen kävelytie.Mikä ihme kriteeri toi turvaistuin on?
Mä aattelen sen niin et jos oot alle 15 kesäsen tms. kanssa liikkeellä niin voit ajaa siihen parkkiin, toki jos kehtaat, isommankin kanssa..
No se, että lapsen nostaminen pois istuimesta ja laittaminen takaisin istuimeen on melkolailla mukavampaa, jos auton ovet saa kunnolla auki ilman, että pitää pelätä kolauttavansa ovea naapuri-autoon. Eli se on sellainen käytännön kriteeri.Mikä ihme kriteeri toi turvaistuin on?
Mä aattelen sen niin et jos oot alle 15 kesäsen tms. kanssa liikkeellä niin voit ajaa siihen parkkiin, toki jos kehtaat, isommankin kanssa..
Mä en tiedä mihin ikään saakka sä pidät lapsiasi turvalaitteissa, mutta mä pidän kyllä vielä kouluikäistäkin, kun ei pituutta ole vielä yli sen 135 cm. Tai no nyt jo on, mutta ei ollu vielä toisella luokalla.turvaistuinikäinen? Hah! Yhtä paljon tarvii tilaa ympärille kun alle kouluikäinen tormaa ulos autosta, ettei lyö viereiseen autoon ovea.
Alle kouluikäinen on turvaistuin ikäinen! Lain mukaan alle 135cm pitää käyttää turvalaitetta, eli turvaistuinta. Harva alle kouluikäinen on yli 135cm...turvaistuinikäinen? Hah! Yhtä paljon tarvii tilaa ympärille kun alle kouluikäinen tormaa ulos autosta, ettei lyö viereiseen autoon ovea.