Kuinka monta lasta hankkisit, jos raha ei rajoittaisi?

  • Viestiketjun aloittaja "Tavis"
  • Ensimmäinen viesti
Jos olisimme oikeasti rikkaita, niin kyllä se kolmas varmasti tehtäisiin. Kyse ei ole niinkään rahasta vaan omasta jaksamisesta. Mutta jos olisi rahaa ihan sikana, niin olisi varaa siivoojiin ja kokkaajiin ja hoitajiin, arkipuurtamiseen menisi niin paljon vähemmän aikaa ja energiaa, että siinä jaksaisi varmasti kolmattakin lasta hoitaa :).

Nyt tosiaan ollaan mietitty että jää tähän kahteen, ellei tule jotain iltatähti vinkeitä sitten myöhemmin.
 
"Miima"
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25601735]Mun mielestä raha ratkasee esimerkiksi sen ongelman, jos ei ole hoitoapua ja näin ollen omaa aikaa ei ole koskaan. Tai jos muuten kokee raskaaksi sen arjen pienten lasten kanssa niin palkattu apu varmasti toisi apua siihen.

Meillä yksi lapsi, varsinaisesti päätöstä yhdestä lapsesta ei ole tehty rahan takia, mutta kyllä.. jos olisi rahaa niin paljon että voisi palkata vaikka lastenhoitajan ihan kokopäiväiseksi avuksi niin kyllä se muuttaisi tilannetta. Mielellään vaikka adoptoisin kaksi lasta lisää. Ehkä se kolme lasta olisi maksimi. Tai sitten ei :D[/QUOTE]

Jos ei itse niitä lapsia jaksa hoitaa niin mitä järkeä niitä on enempää tehdä??
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
[QUOTE="Miima";25601811]Jos ei itse niitä lapsia jaksa hoitaa niin mitä järkeä niitä on enempää tehdä??[/QUOTE]

Pointti oli se, että varmaan jaksaisikin hoitaa, jos saisi siihen apua? Tai kuten Millenia sanoi, että palkkaisi siivoajan jne. eli saisi apua siihen kaikkeen muuhun niin lastenhoito olisi ainoa asia mikä olisi omalla vastuulla.
 

Yhteistyössä