K
ksylitoliperhe
Vieras
Annamme aina aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapuuron jälkeen yhden pastillin. Voiko niistä tulla jotain sivuvaikutuksia esim laksatiivisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:Eikös niissä ole suositus, että 5-6 nappia/pvä, että tulee se suositeltu/riittävä ksylitoliannos?
Meillä saa päivä- ja iltaruuan sekä välipalan jälkeen, aamulla ja illalla hammaspesun jälkeen, kun se on "palkinto", että saadaan hampaat yleensä pestyä. Tiedän, ettei välttämättä ole järkevää ja aionkin siitä parin viikon päästä hammashoitajalta kysyä. Jos sanoo, ettei "voi" hammaspesun jälkeen antaa, niin sitten on uudet palkitsemis/kiristyskeinot keksittävä.