Kuinka monta kirjaa olet tämän vuoden puolella lukenut?

• Viestiketjun aloittaja lukunainen
  • Ensimmäinen viesti
Koska rakastaa lukemista, on mukavaa pitää kirjaa käsissään ja lukea, se myös rentouttaa ja ajatukset lentää. Kaikkea ei välttämättä löydä netistä, Katson myös telkkaria ja dvd/blueray leffoja.
Ei noi sulje toisiaan pois.
Kirjoja, pokkareita ja lehtiä voi myös lukea missä tahansa, nettiä, telkkaria ja elokuvia ei välttämättä ihan kaikkialla

Viimeksi muokattu:
vieras...
Ja miksi kirjoja? Niistä löydän helpommin kokonaisia itseä kiinnostavia tarinoita kuin netistä tai telkkarista. Nyt olen lukenut esimerkiksi Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olevien (usein muslimi-)naisten elämänkertoja. Kirjaa on helpompi lukea sängyssä vauvaa imettäessä, ei tarvitse miettiä äänimaailmaa ja kirjan voi myös hyvin napata mukaan laiturinnokkaan tai autoon mökkimatkalle. Kirja auttaa unensaannissa, telkkari/tietokone ei. Lisäksi näen herkästi painajaisia jos on "rankempaa" kuvamateriaalia, mutta kirjoja mun pää kestää paremmin. Tässä mun syitä :)

"Vieraana"
Niin paljon etten ole huomannut laskea. Kymmenkunta kirjaa parhaillaan kirjastosta lainassa ja ne olen jo lukenut loman aikana. Ehkä 2-3 kirjaa tulee luettua viikossa. Pääasiassa dekkareita ja muuta hömppää.

"jaa-a"
Huh huh. Ei osaa laskea. Olisko 40 - 50, vaikea sanoa. Voi olla enemmänkin...

Tällä hetkellä menossa Per-Olof Enqvist: Henkilääkäri ja Nancy Thayer: Kuumien aaltojen kerhon paluu, Donna Leon: Verikivet sekä yksi ammattiini liittyvä kirja.

En kyl osaa sanoa, mullaki lukeminen on vähän kausittaista, sitte ku luen, niin luen aika paljon kerrallaan, silloin jää telkkarin kattelut ja koneella oleilut kokonaan. Viimesen 3 viikon aikana on menny 3 kirjaa. Pari Harry Potteria, alotin sarjan taas uusiks lukemaan ja sitte Patricia Cornwellin Herhiläispesä, sarjan ykkösosa, aattelin sen lukea kokonaan, vaikutti mielenkiintoselta. Nyt ei oo mitään kirjaa kesken, kun pitäs mennä kirjastoon, kun tuli tosiaan nuo kirjat luettua mitä lainasin viimeks.

"yks"
En tiedä. Vähemmän kuin ennen, koska opiskelen. Opiskelua varten olen tietenkin jotain lukenut, mutta varsinaisesti olen lukenut joitain kymmeniä kirjoja... arviolta 40-50 tai vähän enemmän.

"qwe"
Tosi vähän. Kymmenkunta kirjaa tänä vuonana. Vähentynyt paljon lasten saamisen myötä, enkä oikein tiedä miksi. Asuin nuoruuteni kirjaston vieressä ja luin jatkuvasti.

vieras...
En ole laskenut, mutta ehkä se jossain 70+ yläpuolella menee. Kirjat on mulle omaa aikaa ja eräänlainen "pakopaikka". Olin pitkään lukematta, kunnes muistin taas rakkaan harrastukseni.. :)

Yhteistyössä