kuinka monta kertaa voi samaa asiaa toistaa telkussa ennenkuin sulla menee hermo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalkuttava talonmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalkuttava talonmies

Vieras
toi on varmaan kymmenes kerta kun kuulen "en tahtois olla raisan housuissa" tms. Miksi ihmeessä puutarha yms ohjelmissa toistetaan ja toistetaan samaa klippiä kerta toisensa jälkeen? Sisätö on nolla kun mitään asiaa ei tuu.. Mä istun tässä vain ja ainoastaan oottaen housea. Vaikka puutarhaohjelmista tykkäänkin, niin Ihana piha on h_u_o_n_o.

Mulla meni varmaan se hermo jo kolmannessa toistossa samaa lausetta

Kolmas kerta yleensä alkaa jo nyppiä. Uutisissakin usein uutistenlukija sanoo ensin sen asian, sitten toimittaja heti uudelleen ja kolmannen kerran sitten kysytään samaa joltain asiantuntijalta tai asianosaiselta.

saisivat ajatella aivoillaan noi ohjelmien tekijät ja lisätä sisältöä ohjelmaan niin ei tarttisi keskittyä takautumiin ja toistoihin kerta toisensa jälkeen. Miksi idiootiksi ne katsojia luulee...

Mua ärsyttää se kun ennen mainoskatkoa näytetään paloja mainoskatkon jälkeen tulevasta. Sitten taas mainoskatkon jälkeen näytetään ohjelmassa jo tapahtunutta. Oikeestiko joku unohtaa sen mitä on 10-15min sitten näytetty? Eri asia jos ohjelma kestäisi 2 tuntia, ,mutta kun ne ei muutenkaan ole kun vajaa puoli tuntia - 2 mainoskatkoa.

Yhteistyössä