VIERAS
Minulla on LA 5.7. Kuinka monta olutta antaisit mieheni juoda juhannuksena? Olen luvannut että yhden saa ottaa. Olenko nipo??
No ei Porvoossa vaan ihan Raumalla ja Karhua...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaljaa Porvoossa? No kyllä nyt ainakin yhden mäyriksen.
No jos tosissasi kysyt, niin kyllä meillä mies päättää ihan itse montako kaljaa juo, oli eukko raskaana tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei Porvoossa vaan ihan Raumalla ja Karhua...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaljaa Porvoossa? No kyllä nyt ainakin yhden mäyriksen.
khyl vain!Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mies osaa itse päättää elämästään ja syömisensä ja juomisensa. Jos lähtisin synnyttämään lähtisin joka tapauksessa taksilla joten ei olis mitään syytä rajottaa toisen juomisita ja osais kyllä itsekin hoitaa sen rajottamisen.
Mun mielestä miehen pitää olla henkisesti todella kypsymätön jos pitää lasketunajan tienoilla ryypätä, kun lähtö voi tulla millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Olet ap todella nipo! Ja tarvitseeko miehesi sulta tosiaan LUVAN kaljan ottamiseen??
Justjust. Aina ajatellaan vaan sitä kuskin hommaa. Että isä ei tule sitten synnytykseen ollenkaan, kun ei sinne kännisiä päästetä, mutta mennään taksilla juu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä antaisin juoda ihan sen verran kun itse haluaa. taksit on keksitty jos synnytys sattuisi alkamaan.
Ei mies ole ollut yhtään pahoillaan tuosta kaljakiellosta. En tiedä että juoko tuota yhtäkään. Kysyinkin että antaisitko sinä mieheni juoda enemmän jos tämä haluaisi? Ajattelin että olenko liian tiukka ja ostaisiko miehelle 6-packin juhannukseksi kun laskettuun aikaan on kuitenkin vielä aikaa... mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä... Mies juo muutenkin niin harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja ei juma taas.:Miksi aikuista ihmistä pitää kieltää, eikö ne teidän ukot älyä itsekkin olla ottamatta vai ootteko te teini-ikäisten kanssa perhettä perustamassa? Tai sitten niillä on alkoholi ongelma.
Ja minäpä vastaan ite kysymykseen, ei oo koskaan juonut kun olen ollut raskaana edes 1 kaljaa!
mies ei pääse mukaan synnytysosastolle jos haisee alkoholille....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä antaisin juoda ihan sen verran kun itse haluaa. taksit on keksitty jos synnytys sattuisi alkamaan.