KUINKA MONTA KALJAA ANTAISIT MIEHESI JUODA JUSSINA JOS ITSELLÄ LA HEINÄKUUN ALUSSA.

  • Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti
ei juma taas.
Miksi aikuista ihmistä pitää kieltää, eikö ne teidän ukot älyä itsekkin olla ottamatta vai ootteko te teini-ikäisten kanssa perhettä perustamassa? Tai sitten niillä on alkoholi ongelma.

Ja minäpä vastaan ite kysymykseen, ei oo koskaan juonut kun olen ollut raskaana edes 1 kaljaa!
 
No, meillä ei alkoholin juomista rajoitettu ennen kuin laskettu aika tuli ja meni. Tosin eipä tuo mies nyt mahdottomasti sitä juonut muutenkaan, varmaan viimeisen kerran ei ollut ajokuntoinen kesälomansa alkaessa sukujuhlilla 1,5kk ennen lapsen syntymää. Lasketun ajan jälkeen ihan omasta tahdostaan ei ottanut yhtä saunaolutta enempää.
 
Mies osaa itse päättää elämästään ja syömisensä ja juomisensa. Jos lähtisin synnyttämään lähtisin joka tapauksessa taksilla joten ei olis mitään syytä rajottaa toisen juomisita ja osais kyllä itsekin hoitaa sen rajottamisen.
 
nuija mukaan !
niin että selviää aamuksi auton rattiin jos tarve tulee.. oma harkintaa ja sinun kunnioitusta käyttäen. OMa ukkoni jos olisi niin sille ei voi antaa yhtäkään muuten sitä alkaa sapettaa ja juo loputkin, joten täysin kirkas linja.. niin ei tuu paha mieli.. KAI :) ??

Ei ihan sama asia mutta omani lähetin töihin kun supistusten väli oli 7 min (olivat olleet sitä jo 12 tuntia) :D Töistä se sitten kolmen tunnin jälkeen lähti kotio tuli persiin alla (kun soitin et nyt käy sietämättömäksi), poika syntyi siitä 8 tunnin päästä eli ois hyvin kerennyt olla vuoro vielä töissä :D *mitäs hätäilin* esikon kanssa siis kävi näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mies osaa itse päättää elämästään ja syömisensä ja juomisensa. Jos lähtisin synnyttämään lähtisin joka tapauksessa taksilla joten ei olis mitään syytä rajottaa toisen juomisita ja osais kyllä itsekin hoitaa sen rajottamisen.
khyl vain!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Olet ap todella nipo! Ja tarvitseeko miehesi sulta tosiaan LUVAN kaljan ottamiseen??
Mun mielestä miehen pitää olla henkisesti todella kypsymätön jos pitää lasketunajan tienoilla ryypätä, kun lähtö voi tulla millon vaan.
 
vii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä antaisin juoda ihan sen verran kun itse haluaa. taksit on keksitty jos synnytys sattuisi alkamaan.
Justjust. Aina ajatellaan vaan sitä kuskin hommaa. Että isä ei tule sitten synnytykseen ollenkaan, kun ei sinne kännisiä päästetä, mutta mennään taksilla juu..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei juma taas.:
Miksi aikuista ihmistä pitää kieltää, eikö ne teidän ukot älyä itsekkin olla ottamatta vai ootteko te teini-ikäisten kanssa perhettä perustamassa? Tai sitten niillä on alkoholi ongelma.

Ja minäpä vastaan ite kysymykseen, ei oo koskaan juonut kun olen ollut raskaana edes 1 kaljaa!
Ei mies ole ollut yhtään pahoillaan tuosta kaljakiellosta. En tiedä että juoko tuota yhtäkään. Kysyinkin että antaisitko sinä mieheni juoda enemmän jos tämä haluaisi? Ajattelin että olenko liian tiukka ja ostaisiko miehelle 6-packin juhannukseksi kun laskettuun aikaan on kuitenkin vielä aikaa... mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä... Mies juo muutenkin niin harvoin.
 
MySelene
mä laitoin kans kieltoo kk ennen la. kun toisetkin lapset tulleet ennen la niin ajattelin että kolmonenkin tulee. yli meni mutta oli muutenkin kivaa kun ukko oli selvinpäin kk. :D :kieh:
 

Yhteistyössä