Kuinka monta joulukiloa sait?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mässäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";30547478]Et sitten pääse ilman miestäsi urheilemaan? Aika avutonta...

Mutta joo, alkuperäiseen kysymykseen niin ei tullut kiloja, kamalassa flunssassa olen ollut viimeiset pari viikkoa niin ei oikein ruoka maita.[/QUOTE]

Joo ei noita lapsia voi salille/jumppaan ottaa mukaan.

Kohta neljä viikkoa päällä ollut tauti on tehnyt sen, ettei paljon mikään ole maistunut. Painoa on pudonnut reilut 2kg. Ihan hyvä, syksyn kuntoilut jäivät vähiin ja vähän meinas paino ryöpsähtää käsistä. Saa viel pari kiloa kadota lisää, joten kevyellä linjalla jatkuu. Tarkoituksena pitää (mahdollisimman) sokeriton tammikuu.

Reilusti enemmän olen syönyt makeaa ja muutakin hiilaria. Lenkistä ja jumpasta en ole luopunut siltikään. Saldo on -2 kg. Nyt on paha lukko hartia-niskaseudussa ja liikunta pannassa ainakin tänään. Katsotaan jatkoja sitten huomenna.

Mutt joo, itsekin ihmettelen tuota painonlaskua. Koko syksyn olen pitänyt tiukkaa linjaa eikä paino ole pudonnut. Nyt kun mässäilen paino putoaakin?

Niin ja siis epäilen, että johtuu juustoista, pähkinöistä, punaviinistä, pizzasta ja leffassa syödyistä popcorneista. Suklaatakin tuli syötyä jonkin verran viikon aikana, mutta eipä juurikaan kahta patukkaa enempää kyllä yhteensä.

Aattona ja joulupäivänä syötyjen jouluruokien en usko lihottaneen, söin kalkkunaa, siivun kinkkua, paljon rosollia ja runsaasti kaloja jne. Joulutorttujakaan ei tullut syötyä. Enemmänkin nämä muiden vapaapäivien kotinapostelut ja nautiskelut tämän saivat aikaan.

Yhteistyössä