Kuinka monta joulukiloa sait?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mässäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mässäilijä

Vieras
Minä vedin viikon ajan kaksin käsin herkkuja ja siinä ajassa paino nousi 2 kg. Ihan hirveät ilmavaivat vaivasivat koko mässyttelyni ajan.

Eilen alkoi kevennetty ruokavalio. Oudolta tuntuu, kun vatsalaukku on venynyt ja olo on nälkäinen. Vatsa röllöttää inhottavasti. Eiköhän se tästä pian taas palaudu, kun pääsen normaalirytmiin. Juoksulenkki viikon tauon jälkeen sujui yllättävän hyvin, vaikka pakkastakin oli yli 15 astetta.

Varmaan muutaman kerran toppahousut puristaa. Nyt vain takaisin arkeen ja muutama päivä paastoa alkuun. Suklaata ja pipareita juustojen kanssa meni paljon mutta oli hyvää...

No ei mullakaan extraa tullut yhtään, vaikka olen tässä jo pari viikkoa vedellyt kaksin käsin suklaata. Kiitos imetyksen, luulisin. Maha on tosin turvoksissa ja sekaisin.

Painoa on nyt 2kg enemmän kuin viimeviikolla mutta olen myös raskaana viikolla 38.. Koko raskaudenaikainen painonnousu on nyt 10kiloa, joten en hirveän stressissä tuosta ole.

+2 kg. Mutta johtuu siitä, että mies ollut kohta kuukauden saikulla enkä ole päässyt urheilemaan. Ja siihen lisättynä vitutukseen syöminen. Nyt on niin ällö olo, että jos ei pian tule muutosta niin hyppään parvekkeelta.

Mulla tuli +2kg, mutta ne lähti jo. Tuo pari kiloa tuli hankittua ihan parissa päivässä ja niin se myös lähti parin päivän aikana. Mulla herkuttelu rajoittui aattoon ja joulupäivään, tapanina oli jo normaalit ruokailut , ulkoilua, kävin jumpalla jne.

+2 kg. Mutta johtuu siitä, että mies ollut kohta kuukauden saikulla enkä ole päässyt urheilemaan. Ja siihen lisättynä vitutukseen syöminen. Nyt on niin ällö olo, että jos ei pian tule muutosta niin hyppään parvekkeelta.

Et sitten pääse ilman miestäsi urheilemaan? Aika avutonta...

Mutta joo, alkuperäiseen kysymykseen niin ei tullut kiloja, kamalassa flunssassa olen ollut viimeiset pari viikkoa niin ei oikein ruoka maita.

- 0,5kg.
Suklaata oon ahtanu itteeni vaiks kuin paljo. Muuten syöny kohtuullisesti. Luulin kyllä että noi suklaat näkyis painos ja sitä on oikeesti menny niin paljo että pitäis näkyäkkin.

Ei kai paljoa, 1kg verran ehkä. Turvottaa ja närästää kylläkin.

Yhteistyössä