Kuinka monta alkoholiannosta juot " baari-iltana" yleensä?

  • Viestiketjun aloittaja "Outoko"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
hmm..ite vedin ekat kännit 12vuotiaana ja painoin varmaan 45kg.. kirkasta join 0,75 pullon.. paljon siinä on annoksia? enkä kuollut tai mitään muutakaan kummempaa.. joo yleensä juon vähintään kun ryyppään ni sen 12annosta nykyään..ja kerran vuodessa painoa 55
 
"vakkari"
76kg ja baarissa en käy, mut kotosalla saatan vetästä kalsarit :D Sillon menee 10-13 annosta. Sit alkaa sänky kutsua. En kuitenkaan ihan kauheassa kunnossa oo... vähä enemmän ku sopiva hiprakka. Aamulla nousen 9 viimestään ja kaamee nälkä. :D
 
Nii
Itse olen 52 kg 30 vee nainen ja nykyään juon 4-6 puolen litran siideriä ja se riittää koko illaksi. Se mikä mua on yllättänyt on että sietokyky on laskenut iän myötä, vielä noin 5 vuotta sitten pystyin juomaan ulos lähtiessä punkkupullon ja päälle vielä n 3-5 siideriä mutta nykyään olisin tosi kännissä noista...
 
Itse olen 52 kg 30 vee nainen ja nykyään juon 4-6 puolen litran siideriä ja se riittää koko illaksi. Se mikä mua on yllättänyt on että sietokyky on laskenut iän myötä, vielä noin 5 vuotta sitten pystyin juomaan ulos lähtiessä punkkupullon ja päälle vielä n 3-5 siideriä mutta nykyään olisin tosi kännissä noista...
Tosta määrästä mä jo oksentelisin nykyään... Mut ihan totta et ikä vaikuttaa, enhän mäkään kykene juomaan samoja määriä kuin 6 vuotta sitten. Jos hyvä tuuri käy niin keski-ikäisenä mun toleranssi on nolla :xmas:
 
"vieras"
Mä painan reippaasti yli 80 kg ja juon yleensä aina sen 2-3, kahdestakin syystä. En viitis ikinä jonottaa niin kauaa että saisin juomani toisekseen se on helkkarin kallista.
Kippaan kotona kunnolla :D
 
No harvoin käyn nykyään baarissa ja juon vain siideriä. Sellaiset 6-10 annosta illan aikana. Olisikohan se ravintola-annos sitten 0,4 l vai mitä. Tuosta määrästä tulen pieneen sievään ja muussa en halua ollakaan. Painoa 52kg.
 

Yhteistyössä