Kuinka moni ylipainoinen?

  • Viestiketjun aloittaja Sikaniska
  • Ensimmäinen viesti
Sikaniska
Meikäläisellä painoa sellaiset 120kg eli ylipainoa todella paljon.¤ raskauden jälkeen paino vain alkoi nousta,liikuin vain sen mikä piti lasten kanssa.Nyt olen tympääntynyt tähän olotilaan. Etsiskelen kohtalotovereita,löytyykö?
 
Kyllä täällä on kohtalotoveri. Sain tosin laihdutettua pois kilot lapsen jälkeen, mutta tulivat tuplana takaisin kun neiti osottautui äidissä roikkuvaksi, eikä äiti enää päässyt mihinkään. Joten se siitä sitten :ashamed:
Nyt on sama tilanne kuin sinulla. Ärsyttää tämä olotila, kamalaa, ja hävettä kulkea aina samat vaatteet päällä, uusia en halua ostaa, toivossa että vielä laihtuisin tkaaisin. Ja mihinkää ei kehtaa pian mennä kun tuntuu että kaikki tuijottaa. Ja minä en enää ole minä.. pahalta tuntuu..

Pistetäänkö laihdutus pystyy yhdessä? :)
 
Sikaniska
Ilmanmuuta,mistäs aloitettais?Tää on niin vaikeeta,taas mua himottaa mennä jääkaapille kun poikakin nukahti.tiedän että tästä pitäis tulla loppu mutta...Hjelp :/
 
moikka!!
jos teiltä löytyy innostusta niin tulkaa ihmeessä mukaan tuohon kilopinoon :D .
en tiedä onko tuttu teille ennestään,mutta kerron kuitenkin eli kilopino ilmestyy aina maanantaisin ja siinä sitten pitkin viikkoa ilmoitellaan pudotuksia tai korotuksia sekä muitakin kuulumisia,kysellään mieltä askarruttavia asioita kanssa laihduttajilta ja ennenkaikkea tsempataan kavereita ;) !
hurjasti tsemppiä teille molemmille ja tosiaan olette tervetulleita kilopinoilemaan jos vaan haluatte!
ja sikaniska:herkuttele porkkanalla,kurkulla,tomaatilla tms. kun rupeaa "nälättämään"!muista juoda runsaasti vettä ja jos iskee makeannälkä niin valion kalorittomat mehukeitot ovat niihin hyviä taikka light-limut :p !!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 20:26 Sikaniska kirjoitti:
Ilmanmuuta,mistäs aloitettais?Tää on niin vaikeeta,taas mua himottaa mennä jääkaapille kun poikakin nukahti.tiedän että tästä pitäis tulla loppu mutta...Hjelp :/
heips, mie aattelin kertoa muutamia hyviä vinkkejä joista on ollut miulle hyötyä heikon hetken yllättäessä!!! :whistle: :D
Alku on aina kaikkein vaikein ja kun sitä pääsee vauhtiin niin on jo paljon helpompi sinnitellä!!!
Ja kun heikko hetki yllättää....jos mahdollista, käy lukemassa www.painonvartijat.fi niitä menestystarinoita...tuo lisää tsemppiä kun näkee että joku on onnistunut eikä se ookkaan mahdotonta...(tärkein asia laihdutuksessa on usko siihen että laihtuu!!!!....Ja mehän laihdutaan!!!!! :D ) Ei haittaa vaikka repsahtais, ei oo mikään kiire valmiissa maailmassa!!! (kunhan ei vajoa sinne masennuksen syövereihin, että en mie taaskaan onnistunut, ei tästä tuu mitään, ihan hyvin voin mässätä lisää ja lisää....STOP, jos teet niin et taatusti laihdu...mutta jos ajattelet asiaa, että eipähän tuo mitään huomenna sitten taas niskasta kiinni niin olet jo hyvää vauhtia hoikistumassa!!! Eli laihdutus lähtee korvien välistä!!!
Ja sitten voisin suositella jos tekee hirveesti mieli makeaa niin syö yksi (tai kaksi... :whistle: ;) ) makupalaa tai nami namia, niissä ei oo kaloreita ku vähän yli sata (tekee siis 2 points) ja suklaassa vastaavasti 550 kcal, joten varmaan helppo valita kumman ottais...! :p
Tulkaa mukaan tonne kilopinoon ja tsempataan toisiamme kaikki yhdessä ja vuoden päästä ollaan jo niin hoikkia että...! :D
niin ja vielä semmonen sivu kuin www.tohtori.fi/laihdutusklinikka siellä on semmonen painonseurantasivu johon voi myös laittaa päivän syömiset ja liikunnat ylös, on tosi hyvä, itse tykkään kovasti!!!
Tsemppiä oikein oikein kovasti ja hyvää kesää!!!! B) :D
 

Yhteistyössä