Kuinka moni vielä muistaa..?

Minä muistan... Olin serkkuni luona odottamassa seuraavan aamun käynnistystä.. Laskeskelin supistusten väliä että josko ois päässy aikasemmin lähtemään...
Eihän se varsinaisesti vaikuttanu mun elämään, vaikkakin hirveeltähän se tuntu :'(
 
Muistan; olin lenkillä ystväni ja koirien kanssa kun hänen miehensä soitti että maailmalla tapahtuu kummia :/
Vaikuttaa tunnepuolelle niin että jokseenkin pahalta tuntuu. Ei voi pieni ihminen käsittää.
 
mä kyllä muistan...olin matkalla firman mökille työkavereiden kanssa ja matkalla pysähdyttiin kahville ja siellä kuultiin ja loppumatka kuunneltiin autossa radioita ja mökilläkin sitten kateltiin telkasta kauhuissamme maailman tapahtumia. Aika ahdistavaa oli.
 
tulin koulusta kotio ja rönähdin soffalle juttelemaan äitini ja kylässä olleen isosiskoni kanssa. töllö oli päällä, kolmosella, ja uutislähetys alko.. sitä sit mollotettiin ja nähtiin sen toisen koneen iskeytyminen.. oltiin vaan että :eek:
 
hui
aika viimeisillä odotin esikoista. ihmiset manaili kolmatta maailmansotaa.. menin siskolleni ja näin suorassa tv lähetyksessä lentokoneen lentävän toiseen torniin, ja sortumiset. hyi. ihan tuli kylmät väreet!
 
Oltiin esikoinen (oli silloin 2kk), minä ja mies mun vanhemmilla käymässä. Mies sitten alkoi selaileen tv-kanavia ja huomasi uutiset. Siinä sitten kaikki oltiin vaan :eek: :eek: :eek: että voiko toi olla totta. Tuntui ihan kauheelta ja pitkään meni miettiessä, et mitä varten... :(
 
vieras
Keskimmäistä syötin illalla sängyn päällä, kun mies soitteli työmatkalta. Oli ollut niin paskamainen ja kiireinen päivä, ettei jotkut amerikkalaisten ongelmat siinä mitään hetkautteneet.
 
Kyy
Itse kuulin uutisen tultuani koulusta kotiin. Olin juuri aloittanut lukion ja muistan kuinka meni koko ilta tv:n ääressä. Läksyt jäi tekemättä, niin järkyttynyt olin. Seuraavana päivänä enkun open mielestä tuo uutinen ei ollut niin iso, että olisi voinut jättää aineen kirjoittamatta (vaikkei kukaan sitä ollut tehnyt kun ei pystynyt keskittymään) :eek:

Ja miettikääpä niitä seurauksia. 7 vuotta jatkunut sota Irakissa. :/ Eikö joukkoja saada kotiutettua vieläkään kokonaan. Ehkäpä uusi pressa panisi pisteen tuolle hulluudelle.
 
asdfasdf
Ai, katsohan, SE päivä. Joo, muistan. Olin kotona, telkkari oli auki. Tuli uutislähetys ja tytär oli sylissä. Näin livenä toisen lentokoneen törmäämisen. Muistan sen elävästi, että oli vähän typerä olo. Siis sellainen, mitä hemmettiä tuolla nyt tapahtuu?
 
namsu
Mä olin kipeä ja nukuin koko aamun ja päivän. Silloinen avomies tuli sitten töistä tullessaan herättämään, että New Yorkissa on tapahtunut jotain. Loppuillan sitten seurasin tv:stä tapahtumia, mm. sen toisen tornin sortumista ihan livenä.
 
Mä olin äidilläni sen kissaa hoitamassa, ja kaveri oli tulossa kylään. Siinä menikin ilta sit kaverin kans telkkaria tuijottaessa... Odotin sillon alkumetreillä toista lastamme, ja ihmisten puheet mahdollisesti syttyvästä sodasta kyllä pelottivat, kun aattelin et näkeekö mun lapseni koskaan tätä maailmaa... :/
 
Marias
Olin kotona. Vapaapäivä koulusta. Laitoin telkkarin päälle ja meinasin alkaa syömään aamupalaa, kun maailman pahuus hyökkäsi kasvoille. Siinä pari tuntia seurasin sitä telkkaria, silittelin kasvava vauvamahaani ja mietin, että pelottaa tehdä lapsia tällaiseen maailmaan. :whistle: Sitä olen joutunut miettimään jokaisen raskauden aikana. Toista odottaessa oli tsunami ja kolmatta hurrikaneja ja lisää terroria...
 
hui
mut nehän tuli aamupäivällä/päivällä ne koneet (suomen aikaa), vai missäpäin maapalloa te sitä katsoitte? moni puhuu illasta, kyllä mun muistin mukaan se oli päivä
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
mut nehän tuli aamupäivällä/päivällä ne koneet (suomen aikaa), vai missäpäin maapalloa te sitä katsoitte? moni puhuu illasta, kyllä mun muistin mukaan se oli päivä
Ne oli heti aamusta ameriikan mantereella eli iltapäivällä (oisko joskus neljän maissa?) suomen aikaan.
 
Olin koululla kun kuulin radiosta kun toimittajat puhuivat asiasta, tuntu todella epätodelliselta, niilläkään ei ollut oikein vielä tarkkaa tietoa et mitä oli tapahtunu.

Mentiin kaverin luo ja seurattiin ylimääräsiä uutislähetyksiä telkusta kauhunsekaisten kylmien väreiden kera. Tuntu ihan käsittämättömältä koko tilanne ja ajateltiin et näinköhän täsät alkaa kolmas maailmansota samoin tein :eek: :'(

Onneksi ei sentään alkanu, vaikka kyllä maailmasta tuli avoimemmin epäluulonen paikka monessa suhteessa sen jälkeen. Paljon asioita, mitä ei olis ennen sallittu, ainakaan avoimesti tehtäväksi, perustellaan nyt oikeutetuiksi ton varjolla :(
 
Makoilin kipeänä sängyssä ja juttelin mieheni kanssa puhelimessa..hän sattui juuri silloin katsomaan telkkaria kun sanoi, että joku idiootti on ajanut matkustajakoneen pilvenpiirtäjää päin. Olin :eek: koko muun puhelun ajan... aattelin, että kuumetta sen vertaa et kuvittelin vaan mut ei, totta se oli :ashamed:
 
Olin hoitamassa vajaan vuoden ikäistä veljenpoikaani. Olisko ollut Euronews auki, kun huomasin, että ei näytä ihan normitouhulta. Sitten parin minsan päästä rysähti toka kone.

Ei vaikuttanut turvallisuudentunteeseen tai elämääni mitenkään.
 

Yhteistyössä