Kuinka moni uskaltaa tunnustaa

  • Viestiketjun aloittaja harmaa salarakas
  • Ensimmäinen viesti
harmaa salarakas
..et on löytänyt salarakkaan? Vastailkaa vaikka harmaana, mut kiinnostaa tietää kuinka monella tämmöinen on elämään astunut. Mulla ei aikaisemmin ole ollut mitään juttuja, naimisissa olen ollu kohta 10v, tosin nyt kotona ongelmia paljon ja tämä uusi tuttavuus on kyllä auttanut paljon jaksamaan!
 
"bea"
Nykyisessä liitossani olen sen verta onnellinen että tarvitse salarakkaita mutta lapseni isän kanssa ollessa minulla oli 6v aikana liki 10 salarakasta. Ei kaduta.

En jäänyt kiinni, joten en loukannut ketään osapuolta.
 
"vieras"
auttaako salarakas ratkaisemaan ongelmat kotona? Kannattais varmaan yrittää selvittää kotiasiat ennen kun alottaa kaksoiselämän.
no niinhän sitä varmasti kannattias tehdä yhtä ja toista tässä elämässä mutta joskus sitä vaan ihminen on itsekäs ja joskus on oltava itsekäs. itselläni oli salarakas koko sen ajan kun asuimme vielä yhdessä lapseni isän kanssa ja hain samalla asuntoa..
Itse myös olin salarakkaana julkisuudessakin nähdylle henkilölle joka ei kulissien vuoksi voinut sillä hetkellä päättää liittoaan. Miksi ei!? himot ne on hiirelläkin?
 
009
[QUOTE="vieras";Ei ole ;) Ja miten mä kerkeen kellekkään salarakkaaksi ku en tahdo keretä omallekkaan ukolle.
Siis eikä minua kiinnosta eikä ole tarvetta.[/QUOTE]

peesi tälle
 
nyt harmaana vaan
Mulle on jo 1,5 vuotta eräs mies tekstitellyt silloin tällöin. Enpä ole lämmennyt.
Eli mahdollisuus olisi,mutta ei, en halua rikkoa parisuhdetta ja ennen kaikkea perhettäni. Riistää lapsilta oikeus kummankin vanhemman jatkuvaan läsnäoloon. Ei, sitä en tee.
 
Nalle ja napa
Sama tarina kuin ap.lla. Tosin touhu loppui yhtä yllättäen kuin alkoikin. Oletan että se mies ei enää jaksanut, olimme hyvin erilaisia, vain seurankaipuu yhdisti? Omatuntoni on puhdas.
 
"vieras"
pari vuotta ollut säätöä yhden miehen kanssa, välillä aktiivisemmin ja välillä pitkiäkin taukoja. kummankaan perhettä ei ole tarkoitus lähteä rikkomaan, mutta näille tunteille on vaikea voida mitään. toinen on vaan niin ihana. ja se salassa tapahtuminen tietysti kiehtoo myös.
 
harmaa salarakas
Enkös mä kysynyt et kuinka moni uskaltaa tunnustaa enkä sitä, et kuinka moni ei tämmöistä hyväksy... Sanotaanpa nyt suoraan, etten itsekään missään nimessä oisi jokin aika sitten hyväksynyt asiaa, mutta ne jotka tän on kokeneet ni tietää mitä tarkotan, eli sillon kun se joku sattuu kohdalle, ni unohtuu kaikki muu...
 

Yhteistyössä