Kuinka moni tuntee olevansa liian lihava vaikka olisi normaalipainoinen?

  • Viestiketjun aloittaja mikä vikana
  • Ensimmäinen viesti
hoikaksi itseään luuleva
Mulla on päinvastainen ongelma. Kuvittelen olevani hoikempi kuin olenkaan. Bmi on 21, mutta silti aina kauhistun todellisuutta peiliin katsoessani. Olen laittanut liian kireän paidan päälle ja maharöllykkä näkyy rumasti. Kaupan sovituskopeissa meinaan saada joka kerta slaagin, kun yritän löytää itselleni uusia bikineitä. En ole löytänyt hyvältä näyttäviä vielä monen vuoden etsimisen jälkeenkään.

Käytän myös leggingsejä ja muita istuvia strets-housuja ja pikkarini jättävät ruman vaon pakaraan.
 
joku tyttö vaan
Hei ! Onko jollakulla muulla lihava olo tai laihduttaako joku teistä ? Haluaisin kysyä neuvoja, koska en laihdu millään . En ole varma miten laihduttaisin enkä viiti kysyä keneltäkään apua. Pystyisitkö auttamaan ? ( en kerro lisä tietoja itsestäni )
 
Tyttö hyvä, keskity elämään terveellisesti. Syö paljon kasviksia ja hedelmiä, pidä säännöllinen ateriarytmi. Harrasta hyötyliikuntaa: kouluun pyörällä, sekä harrastuksiin ja kavereille. Nuku pitkät yöunet ja juo vettä. Jos elät terveellisesti ja et laihdu, niin olet hyvin todennäköisesti normaalipainoinen, etkä tarvitsekaan laihtua :)
 
vierailija
Itse oon itkeny lattialla ku pelkään olevani läski oon 152cm ja painan 49 kg mua oksettaa se ja ahdistaa tuntuu siltä ettei kukaa pitäis musta ku en oo timmi ja haluisin olla ja oon yrittäny vaikka mitä mut ei mikään toimi :cry:
 
vierailija
Haluaisin lisätä että vaikka painoindeksisi olisi matala niin se voi myös tarkoittaa että sinulla ei ole juurikaan lihaksia kun taas lähellä ylipainon rajaa olevilla voi olla huomattavasti parempi kunto ja lihakset kuin sinulla joten ei paino tai painoindeksi kerro tervettä kroppaa
 
vierailija
Ainahan sitä tuntuu olevan 5 kg ylimääräistä.

Olin tyytyväinen, kun BMI oli 20,6. BMI 21 oli vielä ihan ok, mutta nyt, kun BMI on 22,5 ja välillä oli jopa vähän yli 23, niin tuntuu, että joka puolella on ylimääräistä läskiä. Kuntoilen päivittäin paljon keskivertotallaajaa enemmän, mutta sekään ei tunnu auttavan.
 

Yhteistyössä