Lunatic
Kuulostaa epäilyttävälle..Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:Mua ei tuosta löydy... onneksi
Kuulostaa epäilyttävälle..Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:Mua ei tuosta löydy... onneksi
Kiitos :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Silti sussa on jotain nättiä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Essie::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä voisin ottaa sun pärstän, ilman läväreitä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Vaikka sua varmaan moni kattelisi ihan mielelläänAlkuperäinen kirjoittaja Essie:En onneks Niin tyrkky mä en vielä oo
:hug:
Sä et tiedäkään miten paljon piristit mun muuten paskaa päivää
Ei kannattais, mulla on ihan sairaan huono iho mikä viel menee huonommaks kun vähäsenkin on stressiä ja silmät harittaa eri suuntiin ja toinen silmä on isompi kuin toinen ja mun nenäkin on vino :ashamed: Ja muutenkin mun naama :x
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En onneks Niin tyrkky mä en vielä oo
söin ne just. siis 2 melonia. oli euron kilo tarjouksella..Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mun melonit eivät ole mukana
Hyvillä rintsikoilla saa paljon aikaiseks :attn: Mullahan roikkuu tissit navassa mut silti multa kysellään aika usein et mitä mun tissit makso... :snotty: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
Juu aika paljonkin samanlaiset, ei ole lapsia, en ole siis imettänyt ja käyn salilla joten aika hyvät tissit mullaAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ehkä se lohduttaa hiukan sua, ei mene mielikuva täysin pilalle. Tosin se tais sanoa että on vähän samanlaiset :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no onneks joku kertoi että itellään on samanlaiset ilman silikoonia.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan selkeet silikonipallot siellä on pakko olla, ei näytä täysin luonnollisilta :saint:
Onneksi eivät olleet mun melonit siellä kaupassakaan, saatika sitten tarjouksessa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:söin ne just. siis 2 melonia. oli euron kilo tarjouksella..Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mun melonit eivät ole mukana
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Onneksi eivät olleet mun melonit siellä kaupassakaan, saatika sitten tarjouksessa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:söin ne just. siis 2 melonia. oli euron kilo tarjouksella..Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mun melonit eivät ole mukana
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voisko tähän muuten sopia tämä biisi...? http://www.youtube.com/watch?v=p2IQYsuscww
En mä oo kieltänyt, etteikö ne ole tuolla. Mutta ei mun ulkonäköä silti tarvitse jatkuvasti haukkua.Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
Onko sun kielesi jo kuinka ruskeaAlkuperäinen kirjoittaja Pullava:No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
Melonit on hyviäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no hyviä oli silti..
Oisitko sä tappelematta kun sua sanottas rusinamunaksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lakatkka nyt tappelemasta. tässä piti puhua niistä tarjoushedelmistä..
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lakatkka nyt tappelemasta. tässä piti puhua niistä tarjoushedelmistä..
paitsi että itsehän nämä mammat ovat kuvansa nettiin työntäneet!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voisko tähän muuten sopia tämä biisi...? http://www.youtube.com/watch?v=p2IQYsuscww
rusinamuna hyvä sirkkisAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oisitko sä tappelematta kun sua sanottas rusinamunaksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lakatkka nyt tappelemasta. tässä piti puhua niistä tarjoushedelmistä..
samantekevää. täällä nyt sanotaan mitä sylki suuhun tuo.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oisitko sä tappelematta kun sua sanottas rusinamunaksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:lakatkka nyt tappelemasta. tässä piti puhua niistä tarjoushedelmistä..
no ei tasan ole tuo ainakaan shadi iteAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:OhhohAlkuperäinen kirjoittaja endie:suihkukuvan tais postata se joku entinen mode a shadieeayh tai jotain sellasta.
epäilen kyl et ois oma kuvansa
Älä ole, onko mitään nolompaa ku joutuu tollaseen ja vielä niin, ettei tissit edes näy. :/Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen oikeasti kade. :snotty: