Odotan meidän kolmatta lasta, nyt rv 29+3. Emme kysyneet lapsen sukupuolta rakenneultrassa. Nyt olen menossa to:na äitiyspolille ja siellä tehdään ultra, nyt on tullut kiusaus et jos kysyisin kumpi tulee. Aiemmilta lapsilta en sitä etukäteen tiennyt. Tiedättekö muut kumpi on tulossa?
Kolmatta täälläkin odotetaan, enkä ole aiemmilta lapsilta sukupuolta tiennyt, mutta tämän vauvan sukupuoli selvisi itselle jo ennenkuin ultraaja kysyi, että haluatteko tietää.
Esikosta ei kysytty, haluttiin jännätä. Kakkoselta kysyttiin ja nyt kolmannenki kohdalla ajateltiin kysyä, jos vain ultraaja näkeepi rakenneultrassa. Erikseen ei lähetä kuitenkaa sitten ultraileen ja kysyy jos tuossa ei saa selvyyttä, sitten jännätään
Halusin tietää sukupuolen kun mulla oli ihan sellainen tunne alusta asti että tyttöä odotan. Rakenneultrassa rv20 ultraaja sanoi että pieni tyttö täällä näyttää olevan. 4D ultrassa rv26 ultraaja sanoi että tämä on ihan selvästi tyttö ja sain kuvankin tytön häpyhuulista. on se ollut mukava ostella vaatteita etukäteen ja nykyään kun on niin vähän vaatteita kun sopisi molemmille. Jos joskus saan toisen niin sitten haluan sukupuolen olevan yllätys.
ei tiedetty esikoisesta eikä tiedetä nytkään, ei haluttu tietää, on sitten kiva "ylläri" salissa =)
tosin vaatteita ei ole tytölle valmiina kun esikoinen poika joten täytyy rientää pikana kaupoille jos tyttö tulee
Meille odotetaan poikaa rakenneultran perusteella. itsellä kyllä olikin poikaolo jo ihan raskauden alusta asti. Kyllä se lapsi, varsinkin esikoinen, on tarpeeksi suuri yllätys syntyessään, vaikka sen sukupuolen tietää etukäteenkin.
Ei tiedetä ja toivottavasti ei paljastu vahingossa rakenneultrassakaan parin viikon kuluttua. Haluaisimme pitää jännitystä synnytykseen asti, varsinkin kun tuttavapiirissä on tapauksia joissa lapsen sukupuoli on ultrassa todettu varmasti ja syntynyt lapsi onkin ollut eri sukupuolta. Ultralla ei siis sitä 100% varmuutta saa. Hankintoihinkaan ei sukupuoli vaikuta, sillä aiomme joka tapauksessa vaatettaa vauvan sukupuolineutraaleilla väreillä ja mitä se nyt haittaa jos pojalla on punaista ja tytöllä sinistä.
Kahdessa eka ultrassa meillä esikoisesta povattiin 100 % varmuudella poikaa, joten 7 kk odotimme poikaa kunnes kahdessa viimeisessä ultrassa kerrotiinkin olevan tyttönen! Ja niinpä syntyi pieni ihanainen prinsessa perheeseemme 14.7..! :heart:
Mä olen joka raskaudessa kysynyt sukupuolen, utelias kun olen Mutta ainoastaan näissä 2 viimeisessä se on paljastunut. Tosin täytyy vielä muutama kk odottaa, että selviää osuiko ultra oikeaan
Aiemminkin on kysytty ja paikkansa ovat veikkaukset pitäneet. Ja esikoisesta oli koko ajan tyttöolo, ja kakkosesta poikaolo. Nyt taas tyttöolo.. Näkee sitten marraskuussa kuin hyvin pitää olot ja ultrat paikkansa =)
Ekasta kysyttiin, muttei kerrottu :ashamed: Toisesta ei sitten edes kysytty, kolmannesta kysyttiin, muttei kerrtottu, joten kävin yksityisellä selvittämässä sen :kieh:
Nyt nelosta oottelen ja ajattelin kysyä, mutta tuskin Koksissa kertovat :| Ja en mene yksityiselle selvittämään...sitten jännätään loppuun asti, tuleeko meille neljäs poika
Miehen kans päätettiin, ettei kysytä eikä haluta tietää. Eilettäin arveltiin huvikseen kumpi meille ois tulossa, mutta ei oikeen osaa vielä sanoa, kun ei ole mitään "tyttö tai poikatuntemuksia". Sovittiin sit, että toinen arvelee tyttöä ja toinen poikaa ja katotaan kumpi on oikeessa. Tässä onki vielä monta kuukautta aikaa jännätä.
Kertokaapas te jotka olette saaneet sukupuuolen selville, että millä viikoilla ne on ultrassa nähneet jo sukupuolen!?
Meille kun vasta esikoinen tulossa ja molemmat haluttaisiin sukupuoli teitää. Ihan siis ummikkoja näissä jutuissa. Täällä saa vaan yhden ultran, joten mahtaakohan siellä vielä näkyä. Se ultra tehdään kai joskus 12 viikon tietämillä!? :ashamed:
jos en väärin lukenut tietoa yhdestä kirjasesta niin viikolta 17 lähtien voi tietää kumpi tuleva vauva olisi et se sukupuoli rupee vissii sillo hahmottuu...