No se on ohjeiden mukaan väärin! Uutta minullekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:No aina olen laittanut terävän pään edellä, johan sen järkikin sanoo että holahtaa mukavammin
Peesi.Muutenkaan varmasti tunnu kivalta, saatika jos yrittää työntää hankalamman kautta :/Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:No aina olen laittanut terävän pään edellä, johan sen järkikin sanoo että holahtaa mukavammin
Näin ja tulen laittaan jatkossakin.Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:No aina olen laittanut terävän pään edellä, johan sen järkikin sanoo että holahtaa mukavammin
Kannattaa laittaa hiukan vaikkapa ihan perusvoidetta supon kärkeen, niin laitto käy mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi.Muutenkaan varmasti tunnu kivalta, saatika jos yrittää työntää hankalamman kautta :/Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:No aina olen laittanut terävän pään edellä, johan sen järkikin sanoo että holahtaa mukavammin
*saa karmeita mielikuvia päähänsä*Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:noooooh, olen siis ymmärtänyt anustapinkin merkityksen aivan väärin*BUUUHAAA*
Eihän tää liity asiaan mitenkään mutta kuvittele kuinka se terävä pää kurkkis sieltä reiästäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:*saa karmeita mielikuvia päähänsä*Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:noooooh, olen siis ymmärtänyt anustapinkin merkityksen aivan väärin*BUUUHAAA*
En aijo laittaa sitä "oikein päin" jatkossakaan! Mielestäni siinä muotoillussakin päässä on tarpeeksi puskemista, saati sitten jos laittaisin sen tylppä pää edellä...lapsi raukka.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei mua haittaa lainkaan jos haluat laittaa sen mahollisimman hankalasti,ootko poikittain aatellu kokeilla?kyllä mä ainaki oon laittanu sen suipon pään edellä ja niin aion tehä jatkossaki..
niin minäkin...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Näin ja tulen laittaan jatkossakin.Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:No aina olen laittanut terävän pään edellä, johan sen järkikin sanoo että holahtaa mukavammin
Niinpä. *nyt muijat monta vihaista puhelua valmistajalle, hopi hopi*Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miksi se toinen pää on sitte muotoiltu? :ashamed:
Ei tää oo mikään vitsi! Siinä ohjeessa lukee todella näin! Hullua minustakin.Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo...:Tuon logiikan mukaan myös o.b työnnetään se narupää edellä. Muistakaa tehdä niin!